2021-04-25 11:36 Lech Poznań , fot. Przemysław Szyszka

Odpowiadamy na najważniejsze pytania dot. rekompensat

Posiadaczom karnetów w sezonie 2020/21 przyznawana jest rekompensata za niewykorzystaną część spotkań zawartych w abonamentach. Poniżej odpowiadamy na najczęściej padające pytania dotyczące tego zagadnienia.

W jaki sposób zgłosić chęć otrzymania rekompensaty?

W przypadku chęci otrzymania rekompensaty za mecze, należy złożyć wniosek przez bilety.lechpoznan.pl zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Zaloguj się na swoje konto biletowe
  • Wybierz formularz "Wniosek o rekompensatę - Jesień 2020" lub "Wniosek o rekompensatę - Sezon 2020/2021"
  • Wybierz spośród dostępnych opcji
  • Uzupełnij wymagane dane
  • Zatwierdź wniosek

W przypadku gdy kibic nie ma możliwości złożenia wniosku o rekompensatę elektronicznie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica >>> Wniosek o rekompensatę można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.

Gdzie mogę znaleźć wyliczenia zwrotu dla mojego konta, dla każdej z formy rekompensaty?

Kibic może sprawdzić na swoim koncie biletowym wyliczenia dla każdej z formy rekompensaty postępując zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Zaloguj się na swoje konto biletowe
  • Przejdź do zakładki "Twoje konto"
  • Z kategorii "Produkty" przejdź do swojej opcji rekompensaty (Sezon 2020/2021 lub Jesień 2020/2021)
  • Wybierz "Pokaż ile otrzymam rekompensaty"

W jaki sposób mogę złożyć rekompensatę w imieniu dziecka, który nie posiada konta biletowego?

W przypadku gdy dziecko nie posiada konta biletowego, rodzic może je zarejestrować, zgodnie z poniższą instrukcją:

Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy potwierdzić, aby w dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym zostaje automatycznie aktywowane. WAŻNE! Adres mailowy podany przy rejestracji nie może znajdować się wcześniej w systemie

Rekompensatę, bez zakładania konta można także zgłosić poprzez bok.lechpoznan.pl >>> Ponadto wniosek można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.

Dlaczego po wybraniu "zwrot środków" po potwierdzeniu transakcji widnieje 0,00 zł?

Cena 0,00 zł odnosi się do transakcji, podczas której kibic potwierdza formę zwrotu. Sama kwota, jaką karnetowicz będzie miał zwróconą na podane w zgłoszeniu konto, odpowiadać będzie przyjętemu przez Klub przelicznikowi.

Wysłałem wniosek, kiedy zostanie on rozpatrzony i otrzymam wybraną formę rekompensaty?

Wybrana rekompensata zostanie przyznana po rozpatrzeniu wniosku nie później niż w ciągu 30 dni od momentu jego złożenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu i jej przyznaniu, kibic otrzyma potwierdzenie mailowe.

  • Rekompensata przyznana w formie vouchera będzie widoczna na koncie kibica w sekcji "Vouchery". Z kolei w przypadku wybrania punktów w programie LECHICI, będą one widoczne w sekcji Lechici po zalogowaniu na stronach: lechpoznan.pl, bilety.lechpoznan.pl oraz sklep.lechpoznan.pl.
  • Rekompensaty w formie koszulki będą realizowane w ciągu 30 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku. W przypadku wyboru odbioru osobistego produktu, kibic otrzyma informację o jej dostępności osobną wiadomością e-mail, z kolei w przypadku wyboru metody dostarczenia w postaci wysyłki, kibic otrzyma informację o nadaniu bezpośrednio od kuriera.
  • Zwrot gotówki odbędzie się w ciągu 30 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku. Pieniądze oddane zostaną na konto podane w formularzu.

Pomyliłem się przy wypełnianiu formularza zwrotu, jak mogę poprawić dane?

Wszelkie błędy, które zostały popełnione podczas wypełniania formularza należy zgłaszać do Biura Obsługi Kibica >>> Prosimy w wiadomości podać poprawne dane, które zmienimy w systemie.

Mam pytanie/uwagi do przyznanej mi rekompensaty/chciałbym reklamować otrzymaną koszulkę. Gdzie mogę się zgłosić?

Jeżeli w momencie składania wniosku kibic odebrał już rekompensatę za dane mecze częściowo lub w całości, wartość rekompensaty może ulec zmianie lub prośba może zostać odrzucona. Warto również pamiętać, że koszulka otrzymana w ramach rekompensaty nie podlega wymianie na gotówkę, a wszelkie reklamacje dotyczące otrzymanej koszulki są rozpatrywane zgodnie z "Regulaminem sklepu internetowego KKS Lech Poznań".

Uwagi dotyczące przyznanej formy rekompensaty lub reklamacje dotyczące otrzymanego towaru w ramach rekompensaty należy składać przez Biuro Obsługi Kibica >>> Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od momentu jej zgłoszenia. Szczegółowy regulamin rekompensaty karnetowej w sezonie 2020/2021 jest dostępny tutaj >>>

Następne mecze

Sobota 08.05 godz.20:00
Wisła Kraków
vs |
Lech Poznań
Niedziela 16.05 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Górnik Zabrze

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel. 602-368-268 (10:00-17:00)
tel. 602-368-369 (10:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Chcemy, aby korzystanie z naszych stron było dla Ciebie przyjazne. W tym celu staramy się dopasować treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas i naszych partnerów. Przez dalsze, aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody.
Dowiedz się więcej >

Zamknij