2020-07-30 13:16 Lech Poznań , fot. Adam Jastrzębowski

Rekompensata dla karnetowiczów za sezon 2019/20

Posiadałeś karnet Sezon 2019/2020, Wiosna+Runda Finałowa 2020 lub Wiosna 2020 i z powodu pandemii koronawirusa COVID-19 nie mogłeś być na każdym meczu przy Bułgarskiej? W systemie biletowym został przyznany voucher rekompensujący niewykorzystane mecze znajdujące się w Twoim abonamencie.  

Rekompensata w formie vouchera na karnety i bilety

Każdy karnetowicz otrzymał rekompensatę w formie vouchera-portmonetki, do wykorzystania na bilety lub karnety w sezonie 2020/21. Wartość vouchera została obliczona indywidualnie, pod uwagę wzięto zapłaconą cenę za karnet oraz liczbę niewykorzystanych biletów, od czasu zawieszenia rozgrywek.

W przypadku akceptacji rekompensaty w tej formie nie musisz już nic robić! Już teraz możesz wykorzystać przyznany voucher przy zakupie nowego karnet lub zachować go i użyć w trakcie sezonu do nabyca biletu dla siebie lub swoich bliskich. Pamiętaj, voucher jest ważny do końca sezonu 2020/21!

Jeżeli chciałbyś jednak otrzymać zwrot w innej formie, oferujemy 3 możliwości:

  1. punkty w programie LECHICI - punkty do dowolnego wykorzystania na bilety/karnety lub zakupy w Stacjach Kolejorz oraz w sklepie internetowym lub atrakcyjne nagrody w Programie LECHICI, dzięki którym możesz być jeszcze bliżej Klubu!
  2. voucher do wykorzystania na produkty Lecha Poznań w Stacjach Kolejorz oraz w sklepie internetowym (voucher w formie portmonetki)
  3. zwrot pieniędzy na konto bankowe

Decyzję o zmianie możesz podjąć do dnia 31 sierpnia 2020 roku. Niezgłoszenie w tym terminie wniosku o zmianę rekompensaty jest równoznaczne z akceptacją vouchera na bilety lub karnety. Wniosek o zmianę rekompensaty zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni od daty jego złożenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu status wniosku zmieni się na "Rekompensatę przyznano".

Zmianę formy rekompensaty należy zgłosić przez stronę bilety.lechpoznan.pl:

  • zaloguj się na swoje konto biletowe
  • przejdź do zakładki Twoje konto à Karnety à odznacz filtr "Pokaż tylko aktywne"
  • wybierz karnet, za który chcesz uzyskać rekompensatę
  • kliknij opcję "Wniosek o rekompensatę"
  • wybierz jedną z dostępnych opcji
  • uzupełnij wymagane dane
  • zatwierdź wniosek

Przypominamy, że decyzja o wykorzystaniu karnetu na Rundę Finałową była równoznaczna z rezygnacją o ubieganie się o rekompensatę za mecze zawarte w tym abonamencie. Kibic nie otrzyma więc rekompensaty za spotkania, na które pobrał bilet w Rundzie Finałowej. Zaznaczamy też, że mecz Totolotek Pucharu Polski był dodatkowym spotkaniem w ramach korzyści z posiadania karnecie i nie jest brany pod uwagę przy wyliczeniach.

Szczegółowe zasady i regulamin przyznawania rekompensaty dostępny tutaj >>>

Następne mecze

Sobota 15.08 godz.20:30
Odra Opole
vs |
Lech Poznań
Piątek 21.08 godz.18:00
Zagłębie Lubin
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel. 602-368-268 (10:00-17:00)
tel. 602-368-369 (10:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Chcemy, aby korzystanie z naszych stron było dla Ciebie przyjazne. W tym celu staramy się dopasować treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas i naszych partnerów. Przez dalsze, aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody.
Dowiedz się więcej >

Zamknij