2020-08-03 13:47 Lilianna Szymczak

Odpowiadamy na najważniejsze pytania dot. karnetów

Trwa sprzedaż karnetów Sezon 2020/2021 oraz Jesień 2020 na mecze Kolejorza. Na kontach Lecha Poznań na portalach społecznościowych otrzymywaliśmy wiele pytań dotyczących m.in. naliczania rekompensat za ostatni rok. Postanowiliśmy zebrać te zagadnienia w jednym tekście i z pomocą Zofii Ratajczak, a także Arkadiusza Szerłota z działu sprzedaży biletów udzielić odpowiedzi. 

Pytania dot. sprzedaży karnetów

Czy można łączyć vouchery przy zakupie karnetu?

- Przy zakupie karnetu można podać tylko jeden numer vouchera. Jeżeli kibic posiada dwa kody, to prosimy o kontakt przez bok.lechpoznan.pl, wówczas wymienimy jeden z kodów na punkty w programie LECHICI, co pozwoli skorzystać z obu zniżek jednocześnie.

Do kiedy są zarezerwowane miejsca dla posiadaczy karnetów?

- Posiadacze abonamentów Sezon 2019/2020, Wiosna2020 oraz Wiosna+Runda Finałowa 2020 swoje dotychczasowe miejsca mają zarezerwowane do poniedziałku, 17 sierpnia do godziny 10:00. Jeśli po tym terminie karnetowicze zdecydują się na nabycie abonamentu na mecze Kolejorza rozgrywane przy Bułgarskiej, dotychczasowe miejsce może być już zajęte.

Czy obowiązują już Karty Kibica?

- Nie, Karty Kibica nadal nie obowiązują. Ma to związek z cały czas obowiązującym nadzwyczajnym regulaminem imprezy masowej >>>. Przed każdym spotkaniem, na którym będą obowiązywać obostrzenia uniemożliwiające zajęcie wykupionego krzesełka, posiadacz abonamentu będzie upoważniony do pierwszeństwa odbioru darmowej wejściówki, na zasadach określonych w Regulaminie Dystrybucji Biletów. Pobrany bilet będzie trzeba wydrukować, wysłać sobie SMS-em na telefon lub otworzyć w aplikacji Lech Bilety. Na kartę kibica będzie można wejść po zniesieniu ograniczeń związanych ze stanem pandemii COVID-19.

Kiedy będzie ważne zakupione miejsce karnetowe?

- W związku z odgórnymi, administracyjnymi obostrzeniami dot. COVID-19, karnetowicze nie będą mieli wciąż gwarantowanego miejsca wybranego przy zakupie karnetu. Zakupione miejsce karnetowe będzie obowiązywać po zniesieniu przejściowych ograniczeń obowiązujących w okresie stanu pandemii COVID-19, tj. w sytuacji 100% dostępności wszystkich miejsc na stadionie, bez konieczności zachowania dystansu społecznego na trybunach wokół zajmowanego miejsca.

Pytania dot. rekompensaty:

Za jakie mecze z karnetu została przyznana rekompensata?

- Rekompensata przysługuje posiadaczom karnetów Sezon 2019/2020, Wiosna+Runda Finałowa 2020 oraz Wiosna 2020 za niewykorzystane mecze z karnetu z powodu COVID19.

"Niewykorzystane Mecze w karnecie" to:

  • spotkanie Lech-Legia pierwotnie zaplanowane na 14 marca 2020 na godzinę 20:00, następnie przełożone i rozegrane bez udziału publiczności;
  • spotkanie Lech-Pogoń pierwotnie zaplanowane na 4 kwietnia 2020 na godzinę17:30, następnie przełożone i rozegrane bez udziału publiczności;
  • spotkania Rundy Finałowe 2020, rozgrywane w warunkach reżimu sanitarnego, na które kibic nie zdecydował się pobrać biletów.

W jaki sposób była naliczana rekompensata za te dwa mecze w sezonie zasadniczym?

Dla każdego posiadacza karnetu wartość przyznanej rekompensaty jest liczona indywidualnie, zgodnie z przyjętym przelicznikiem, a wynik ten zostaje zaokrąglony do liczby całkowitej. Wartość rekompensaty jest liczona więc od ostatecznej ceny karnetu. Mecz Totolotek Pucharu Polski był dodatkowym spotkaniem w karnecie i nie jest brany pod uwagę przy wyliczeniu rekompensaty.

Wartość rekompensaty to: (liczba niewykorzystanych meczów/liczba meczów w karnecie) x ostateczna cena karnetu

Dostałem informację, że nie przysługuje mi rekompensata za karnet, bo część zakupu opłaciłem w formie vouchera, zakupionego na platformie MyBenefit, prawda to?

- Tak, jest to prawda, jednak prosimy o kontakt przez bok.lechpoznan.pl. Pracownicy działu sprzedaży biletów zweryfikują taki voucher i możliwie przyznają rekompensatę za karnet.

Następne mecze

Czwartek 01.10 godz.19:00
Royal Charleroi SC
vs |
Lech Poznań
Niedziela 04.10 godz.17:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel. 602-368-268 (10:00-17:00)
tel. 602-368-369 (10:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Chcemy, aby korzystanie z naszych stron było dla Ciebie przyjazne. W tym celu staramy się dopasować treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas i naszych partnerów. Przez dalsze, aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody.
Dowiedz się więcej >

Zamknij