Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych. Nowa umowa, obowiązująca do czerwca 2027 roku, stanowi kolejny krok w budowaniu silnej, długofalowej relacji pomiędzy uznaną marką a jednym z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w kraju.
W ramach wieloletniej współpracy logotyp STIGA od dawna towarzyszy kibicom na Enea Stadionie, będąc widocznym w wielu miejscach poznańskiego obiektu podczas rozgrywanych meczów. Teraz, w ramach rozwinięcia dotychczasowej umowy, logo marki pojawi się również na tylnej części spodenek zawodników Kolejorza, a także na oficjalnej ściance sponsorskiej, wykorzystywanej podczas wywiadów oraz transmisji telewizyjnych.
Współpraca między STIGA a Lechem Poznań, trwająca od kilkunastu lat, to przykład synergii opartej na wspólnych wartościach - pasji do doskonałości, dążeniu do sukcesu i zaangażowaniu w ciągły rozwój. Siedziba renomowanego producenta nowoczesnych narzędzi ogrodniczych, zlokalizowana jest w podpoznańskim Baranowie, dodatkowo wzmacnia więzi z regionem i klubem, który jest prawdziwą dumą Wielkopolski. Przedłużenie partnerstwa to naturalny krok w budowaniu jeszcze silniejszych relacji z Kolejorzem, klubem o bogatej tradycji i wielkich sportowych osiągnięciach.
- Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy kontynuować naszą współpracę z Lechem Poznań, klubem, który nie tylko dominuje na boiskach, ale także inspiruje rzesze kibiców w całej Polsce. Jako sponsor techniczny, STIGA wnosi do tego partnerstwa także swoje doświadczenie i nowoczesne rozwiązania dla dbania o tereny zielone, wspierając klub w dążeniu do kolejnych triumfów. Lech Poznań to symbol ambicji i wytrwałości, wartości, które są bliskie naszej marce. Wierzymy, że ta współpraca będzie źródłem wzajemnych sukcesów i przyczyni się do dalszego umacniania pozycji obu stron - mówi Łukasz Grzankowski, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.
- Podobnie, jak nasz sponsor, i my bardzo cieszymy się z kontynuowania tej długoletniej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i możliwość wspólnego zapisywania dalszych kart historii sukcesów. Cieszymy się również z tego, że cały czas rozwijamy te nasze wspólne działania. Warto tutaj podkreślić, że od tego sezonu logo marki poza obecnością w przestrzeniach stadionu czy w naszych social mediach, będzie widoczne również na spodenkach zawodników - dodaje Marlena Zimowska z działu B2B Lecha Poznań.
Przedłużenie umowy sponsorskiej to nie tylko kontynuacja dotychczasowych działań, ale także wdrożenie najnowszych rozwiązań ogrodniczych oraz nowe możliwości wspólnych inicjatyw promocyjnych i reklamowych, które jeszcze bardziej zbliżą markę STIGA do kibiców Lecha Poznań. Obie strony z optymizmem patrzą w przyszłość, gotowe do wspólnego tworzenia kolejnych rozdziałów w historii wielkopolskiego sportu.
Zapisz się do newslettera