Obie silne wielkopolskie marki ponownie połączyły siły. Lech Poznań, aktualny mistrz Polski, po raz drugi był obecny na wydarzeniu KIDS Day organizowanym przez Magda Linette Foundation. Razem z wybitną poznańską tenisistką chcemy dalej przyczyniać się do popularyzacji sportu w regionie.
To prawdziwe sportowe święto dla najmłodszych, które łączy dwie bardzo popularne dyscypliny - tenis oraz piłkę nożną. Dzieci pod czujnym okiem Magdy Linette, jej szkoleniowca oraz gości specjalnych (wśród których wyróżnić należy m.in. Agnieszkę Radwańską) mają okazję uczestniczyć w treningach oraz różnorodnych aktywnościach związanych z tenisem, a także pobawić się w specjalnej niebiesko-białej strefie Kolejorza, w której nie brakuje elementów piłkarskich.
- Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w tym wydarzeniu - mówi Adam Rynduch z działu marketingu wizerunkowego Lecha Poznań. - Dla nas i dla Magdy Linette bardzo ważne jest popularyzowanie zdrowych nawyków oraz aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, dlatego ponowne połączenie dwóch tak silnych wielkopolskich marek było dla nas oczywiste i chętnie wzięliśmy po raz drugi udział w tym projekcie - dodaje.
W ramach wydarzenia odbyły się również warsztaty z udziałem specjalistów - dietetykiem oraz psychologiem sportowym.
Zapisz się do newslettera