2015-05-06 00:00 Lech Poznań

STS z Lechem na kolejne sezony

STS przedłużył umowę sponsorską z Lechem Poznań. Największy legalny bukmacher w Polsce będzie w dalszym ciągu sponsorem strategicznym Kolejorza, a logotyp firmy pozostanie na przedzie koszulki poznańskiego zespołu.

STS przedłużył umowę sponsorską z Lechem Poznań. Największy legalny bukmacher w Polsce będzie w dalszym ciągu sponsorem strategicznym Kolejorza, a logotyp firmy pozostanie na przedzie koszulki poznańskiego zespołu. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, do końca sezonu 2016/17.

STS jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań od kwietnia 2013 roku. Od tego czasu, materiały promujące firmę są obecne m.in. na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz LED wokół murawy, a także w kanałach komunikacji klubu - w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

STS jest także pierwszą legalną firmą bukmacherską w Polsce, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampaniach telewizyjnych. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa, a następnie spoty w ramach kampanii #WisonaNasza można było zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.

STS jest zaangażowanym sponsorem - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. - Naszej współpracy nie ograniczamy wyłącznie do realizacji kolejnych punktów umowy, jak robi to większość firm podejmujących się sponsoringu. Umowa jest dla nas wyłącznie podstawą i punktem wyjścia do organizowania kolejnych aktywacji, na których korzysta klub, a największymi beneficjentami są kibice. Taki model współpracy możliwy jest z odpowiednim partnerem biznesowym, jakim jest Lech Poznań.

- Po dwóch latach śmiało możemy powiedzieć, że mamy do czynienia z najbardziej zaawansowaną i kompleksową współpracą ze sponsorem w historii Lecha Poznań - ocenia Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. - STS to partner, który w pełni angażuje się w życie Klubu, potrafi zrozumieć potrzeby zarówno jego, jak i kibiców. Szuka ciągłej interakcji, dzięki czemu powstaje obraz jedności, bo jest z Lechem na dobre i złe.

Dotychczasowa współpraca STS i Lecha obfitowała w liczne aktywacje, które nie były przewidziane w umowie. Bukmacher wspólnie z klubem zorganizował specjalnie dla kibiców oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kiedy ten był zamknięty. W tej sprawie Mateusz Juroszek, prezes STS, apelował do wojewody Wielkopolskiego aby ten nie zamykał stadionu. STS przeprowadził także akcję mającą na celu podniesienie frekwencji sprzedając w punktach przyjmowania zakładów bilety na wybrane mecze za 50% ceny.

- STS od lat aktywnie wspiera nie tylko polski sport, ale także kibiców. Doceniamy ich starania i dostrzegamy liczne pozytywne inicjatywy, które realizują. Zawierając umowy sponsoringowe, zawsze pamiętamy o fanach, którzy są najważniejszą częścią świata sportu. To z myślą o nich organizujemy większość aktywacji sponsorskich - dodał Mateusz Juroszek.

STS od rozpoczęcia współpracy prowadzi cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia są liczne nagrody związane z Kolejorzem, jak zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubu.

Sponsor strategiczny przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu stawiał specjalną strefę kibica wyposażoną w urządzenia zręcznościowe, w tym m.in. siłomierz-kopacz, bramkę celnościową, piłkarzyki czy konsole do gier. Natomiast w innych miastach w Wielkopolsce organizował spotkania kibiców z piłkarzami. Wszystkie te aktywności oraz konkursy będą kontynuowane podczas obowiązywania nowej umowy, a o ich szczegółach STS będzie informował w mediach społecznościowych.

W ramach nowej umowy logotyp STS będzie w dalszym ciągu na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w Internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.

Ustalona wysokość świadczeń na rzecz klubu, zgodnie z umową, zostanie zwiększona jeśli Lech zdobędzie Mistrzostwo Polski. Kolejorz otrzyma także dodatkową premię jeśli zakwalifikuje się do fazy grupowej Europejskich Pucharów. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, do końca rundy wiosennej sezonu 2016/17.

Następne mecze

Niedziela 28.04 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Cracovia
Piątek 03.05 godz.20:30
Ruch Chorzów
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory