2013-04-17 00:00

STS sponsorem strategicznym Lecha

Firma bukmacherska Star-Typ Sport została strategicznym sponsorem Lecha Poznań. Podpisana umowa jest ważna do końca sezonu 2013/2014. Piłkarze po raz pierwszy wybiegną w koszulkach z logotypem sponsora już podczas najbliższego meczu z Zagłębiem Lubin.

Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i Puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu. - Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z Lechem Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony - wyjaśnia prezes Star-Typ Sport Mateusz Juroszek.

W ramach umowy logotyp Star-Typ Sport znajdzie się na koszulkach piłkarzy Kolejorza. Reklamy firmy pojawią się na Stadionie Miejskim w Poznaniu w formie stałej oraz na bandach LED i telebimach podczas meczów. W przyszłości sponsor umożliwi kibicom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów na obiekcie. Ponadto wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu. - Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy. Właśnie wtedy rozpoczyna się praca nad budową sukcesu obu stron - mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.

Obie strony zobowiązały się do prowadzenia wspólnych akcji skierowanych do kibiców Lecha Poznań oraz klientów Star-Typ Sport, dla których od nowego sezonu zostaną przygotowane liczne konkursy z możliwością wygrania gadżetów Lecha, biletów na mecze oraz spotkań z piłkarzami. Nowy sponsor jest także w kontakcie z przedstawicielami kibiców, w celu wypracowania najefektywniejszego modelu współpracy - Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem, wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony - dodaje Mateusz Juroszek.

W nawiązaniu kontaktu ze sponsorem brała udział agencja marketingu sportowego 4 Sport and Marketing. Po wielu miesiącach starań i kontynuacji negocjacji przez klub cel został osiągnięty. Firma działa na naszym rynku od 2010 roku. 4 Sport and Marketing zajmuje się pozyskiwaniem sponsorów dla klubów sportowych, sportowców indywidualnych i na wydarzenia sportowe. W ubiegłym roku rozpoczęła rozmowy z Zakładami Bukmacherskimi STS w sprawie sponsoringu strategicznego Lecha Poznań. 4 SM pracował także przy pozyskaniu Kompanii Piwowarskiej jako sponsora Premium Lecha Poznań. - Niewątpliwie możemy mówić o sukcesie, szczególnie w tym trudnym okresie dla branży sponsoringu sportowego. Liczymy na to, że STS zwiąże się z Lechem długofalowo, co zmaksymalizuje pozytywne efekty zarówno dla sponsora jak i klubu - powiedział członek Zarządu 4SM Michał Lipczyński.

Następne mecze

Niedziela 16.12 godz.18:00
Zagłębie Sosnowiec
vs |
Lech Poznań
Piątek 21.12 godz.20:30
Wisła Kraków
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
602-368-268 (9:00-17:00)
602-368-369 (9:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Chcemy, aby korzystanie z naszych stron było dla Ciebie przyjazne. W tym celu staramy się dopasować treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas i naszych partnerów. Przez dalsze, aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody.
Dowiedz się więcej >

Zamknij