Jako przedstawiciele sponsorów KKS Lech Poznań SA pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy SA z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa SA jest przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe', to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla sponsorów i odbiorców'."
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywny wizerunek klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Bartosz Remplewicz
Prezes REMES sp. z o.o.
Jako przedstawiciele Sponsorów KKS Lech Poznań S.A. pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy S.A. z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa S.A. jest też przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe", to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla odbiorców i sponsorów"".
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywnym wizerunkiem klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Mieczysław Walkowiak
Wiceprezes Zarządu ds Handlu i Marketingu Sokołów S.A.
Jako przedstawiciele Sponsorów KKS Lech Poznań S.A. pragniemy ustosunkować się do fragmentu oświadczenia Ekstraklasy S.A. z dnia 25 sierpnia bieżącego roku, który dotyczy nas bezpośrednio:
Ekstraklasa S.A. jest też przekonana, że kibice Lecha Poznań (którzy sami zaznaczają, że wielokrotnie byli laureatami konkursu Orange Fair Play), zdają sobie sprawę z tego, iż (tu cytat) świetne, wzorowe widowisko sportowe", to takie, które jest organizowane w świetle obowiązujących przepisów i tylko w ten sposób będzie ono produktem (tu cytat) atrakcyjnym dla odbiorców i sponsorów"".
Podejmując decyzję o sponsorowaniu takiego klubu, jakim jest Lech Poznań kierowaliśmy się również oceną bezpiecznej atmosfery i wszystkich widowisk tworzonych przez jego kibiców na trybunach stadionów. Uznaliśmy, że postawa kibiców, jako grupy docelowej dla naszej marki, jest jednym z najważniejszych elementów atrakcyjności meczów piłki nożnej i argumentem przemawiającym za medialnie pozytywnym wizerunkiem klubu, a więc i nas - jego sponsorów. Dlatego uważamy, że kara zakazu wyjazdowego, nałożona na kibiców Lecha za odpalenie pirotechniki, jest zbyt surowa.
Ewa Mendelewska
WARKA, Marketing Manager
Rayo Vallecano
Lech Poznań
Arka Gdynia
Lech Poznań
Zapisz się do newslettera