2010-03-18 00:00

s.Oliver sponsorem generalnym Lecha Poznań

s.Oliver - międzynarodowa korporacja odzieżowa została Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Dziś w hotelu Sheraton doszło do oficjalnego podpisania umowy.

Międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver została oficjalnym Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Logo marki pojawi się na koszulkach zawodników Kolejorza. Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywała do lipca 2012 roku - Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprzez sponsoring wspierać jedną z najlepszych drużyn piłkarskich w kraju. Lech Poznań to zespół z wielkim potencjałem - mówi Janusz Botorek, prezes s.Oliver Polska - Siedzibą naszej firmy jest Poznań, co wiąże nas mocno z tym miastem i klubem.

- Naszą strategią, którą realizujemy od niemal czterech lat, jest współpraca ze sponsorami, która pozwala nam pozyskać fundusze na wzmacnianie pierwszego zespołu. Cieszymy, że już od dziś Lech Poznań ma nowego Sponsora Generalnego, firmę s.Oliver. Jesteśmy przekonani, że umowa sponsorska przyniesie korzyści obu stronom - mówi Andrzej Kadziński, Prezes Zarządu KKS Lech Poznań.

- Polska to dla s.Oliver ważny rynek - tłumaczy Janusz Botorek - Dzięki zaangażowaniu w sponsoring jednej z najlepszych drużyn w Polsce, spodziewamy się istotnego wzrostu rozpoznawalności naszej marki w kraju. Sponsoring klubu piłkarskiego daje przedsiębiorstwu możliwość prezentowania się w różnorodny sposób.
Już podczas następnego meczu logo s.Oliver będzie ozdabiać koszulki piłkarzy. Ponadto, logotyp będzie eksponowany na całym stadionie: na bandach, na ławkach rezerwowych, na tak zwanych Cam Carpets , czyli dywanach obok obydwu bramek, na autobusie drużyny, na wszystkich ważnych materiałach drukowanych klubu oraz na stroju trenerów czy przedstawicieli sztabu medycznego.

s.Oliver od momentu wejścia na rynek w Polsce w 2006 r. kontynuuje swoją precyzyjną strategię ekspansji. W największych miastach Polski otwierane są sklepy flagowe marki. Aktualnie, s.Oliver ma w Polsce 12 własnych sklepów, m.in. w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Jeszcze w tym roku zostanie otwarty kolejny salon w Katowicach, planowane są także następne otwarcia - Naszym celem jest obecność, we wszystkich polskich metropoliach - mówi Janusz Botorek.

s.Oliver to jedna z najbardziej ekspansywnych firm w Europie, odnosząca sukcesy w branży mody i lifestyle'u. Firmę założył Bernd Freier w 1969 roku w niemieckim mieście Würzburg. Główna siedziba przedsiębiorstwa do dzisiaj znajduje się we frankońskim Rottendorfie. Obecnie s.Oliver zatrudnia ponad 6.000 pracowników na całym świecie. Sieć sprzedaży s.Oliver to 173 własne sklepy, 400 sklepów franczyzowych, 1.991 tzw. Shop-in-Shops oraz obecność na ponad 2.507 powierzchniach sklepowych. Obrót międzynarodowej grupy s.Oliver wynosi 1,11 miliardów euro (2008 r.). s.Oliver już w przeszłości wspierał, w formie sponsoringu, różne aktywności sportowe. Od 1997 do 2000 r. firma była głównym sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussia Dortmund BVB.

 

                   

 

Następne mecze

Niedziela 16.12 godz.18:00
Zagłębie Sosnowiec
vs |
Lech Poznań
Piątek 21.12 godz.20:30
Wisła Kraków
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
602-368-268 (9:00-17:00)
602-368-369 (9:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Chcemy, aby korzystanie z naszych stron było dla Ciebie przyjazne. W tym celu staramy się dopasować treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas i naszych partnerów. Przez dalsze, aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody.
Dowiedz się więcej >

Zamknij