Za nami kolejny rok współpracy z tymi, dzięki którym codzienne funkcjonowanie klubu, walka o realizację celów, dawanie kibicom emocji i powodów do dumy jest możliwe. Razem z nami byli wieloletni już sponsorzy i partnerzy, a także ci, którzy dołączyli do Rodziny Kolejorza w ciągu ostatnich miesięcy. Dziękujemy Wam za to!
Szczególne słowa podziękowania należą się zakładom bukmacherskim STS i marce Lech Pils, odpowiednio sponsorowi strategicznemu i sponsorowi głównemu. Warta podkreślenia jest też kontynuowana, wieloletnia i wzorowo układająca się współpraca z wielkopolską firmą INEA, która jest nie tylko sponsorem klubu, ale i nazwy stadionu.
W 2016 roku poszerzyło się grono sponsorów premium. Do firm Amica, Fogo, Rohlig Suuus i WTK dołączyły Aforti i Lyoness. Byli z nami też Domcar, Grand Royal Hotel i Hellmann, a w sponsoring sektora rodzinnego bardzo zaangażował się Dąbex.
Warto podkreślić też znakomicie układającą się współpracę z kluczowymi klientami biznesowymi Kolejorza, firmie Kantor Gold, grupie SGB, marce Coca-Cola, firmie Amazon i galerii Avenida. Codzienne funkcjonowanie klubu jest znacznie łatwiejsze dzięki poznańskim partnerom, którzy są z Lechem od wielu lat, tj. firmie JTC i klinice Rehasport.
Przy powyższej grupie warto wymienić też patronów medialnych klubu, którzy wspierają działania komunikacyjne Lecha Poznań i pomagają nam regularnie informować kibiców o prowadzonych przez nas inicjatywach. To Radio Merkury, Radio ESKA, Multikino oraz Głos Wielkopolski, który we wrześniu ponownie dołączył do tego grona.
                            Rayo Vallecano 
                        
                            Lech Poznań 
                        
                            Arka Gdynia 
                        
                            Lech Poznań 
                        Zapisz się do newslettera