Już w najbliższym, wyjazdowym meczu eliminacji Ligi Mistrzów z islandzkim Breiðablik (środa, godz. 20.30 czasu polskiego) piłkarze Lecha Poznań wystąpią w wyjątkowych koszulkach - z logo Superscore, aplikacji stworzonej z myślą o kibicach polskiej piłki. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Superscore jako partnera futbolu bliskiego kibicom - zarówno na największych arenach, jak i tych mniej oczywistych.
Logo Superscore pojawi się na froncie koszulek Kolejorza na Islandii w miejsce Superbet, czyli naszego sponsora. Wynika to z przepisów, jakie obowiązują w tym wyspiarskim kraju.
- Superscore to nie jest kolejna globalna aplikacja z wynikami. To produkt, który powstał z myślą o polskim kibicu: tym, który śledzi Ekstraklasę, Ligę Mistrzów, ale też interesuje się rozgrywkami swojej lokalnej drużyny z IV ligi. Naszą misją jest być jak najbliżej kibica i jego potrzeb. Relacjonować wydarzenia nie tylko z wielkich stadionów, ale też z tych mniejszych, gdzie często zaczyna się pasja do futbolu - mówi Marcin Bratkowski, Head of Content & Sponsorship Superscore Polska.
Superscore to narzędzie, które zdobywa uznanie użytkowników dzięki funkcjonalnościom odpowiadającym na realne potrzeby fanów piłki nożnej:
- błyskawiczne powiadomienia push o golach, kartkach, zmianach,
- dokładne statystyki zawodników i drużyn,
- czytelny, intuicyjny interfejs - w pełni wolny od reklam.
Od - zbliżającego się wielkimi krokami - startu sezonu w niższych ligach, aplikacja będzie też dawała możliwość śledzenia wyników, statystyk i tabel aż do IV ligi w Polsce. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie i działa zarówno na Androidzie, jak i iOS.
Występ Lecha Poznań z logo Superscore w europejskich pucharach to prestiżowy moment dla marki, która ma ambicje, by w następnych latach mocniej zaznaczyć swoją obecność wśród piłkarskich kibiców w Polsce i na stałe zagościć w ich smartfonach.
Aplikację Superscore znajdziesz do ściągnięcia tutaj >>>
Zapisz się do newslettera