2016-06-02 13:05 Lilianna Szymczak

Lech w czołówce najbardziej medialnych klubów ESA

W kwietniu powstało ponad 3700 artykułów prasowych i internetowych na temat Lecha Poznań. Kolejorz według zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ponownie znalazł się na drugim miejscu wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.

W kwietniu powstało ponad 3700 artykułów prasowych i internetowych na temat Lecha Poznań. Kolejorz według zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ponownie znalazł się na drugim miejscu wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.

Już siedemnaście miesięcy Kolejorz utrzymuje się na podium rankingu medialności pośród polskich klubów ekstraklasowych. Nie bez powodu liderem zestawienia polskich zawodników występujących za granicą jest były piłkarz Lecha, Robert Lewandowski. 27-letni napastnik zdeklasował pozostałych Polaków występujących w czołowych ligach zagranicznych. W minionym miesiącu o byłym snajperze Kolejorza powstało ponad 1800 publikacji, a o drugim w zestawieniu Grzegorzu Krychowiaku napisano prawie trzykrotnie mniej.

Kwietniowe wydanie raportu medialnego Polska Piłka wyraźnie wskazuje, że najwięcej publikacji prasowych i internetowych dotyczyło Legii Warszawa, Lecha Poznań oraz Wisły Kraków. Tylko w minionym miesiącu o Kolejorzu powstało dokładnie 3705 relacji, co dało klubowi ze stolicy Wielkopolski drugie miejsce wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.

Według raportu przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w prasie pojawiły się 1583 artykuły dotyczące Lecha Poznań. Zdecydowana większość jednak, bo aż 2122 materiałów publikowana była w Internecie. Wygenerowany w ten sposób ekwiwalent reklamowy (AVE) - czyli wartość publikacji w pieniądzu - to w przypadku Lecha prawie 19 milionów złotych.

Ponad 35% wszystkich artykułów prasowych o Kolejorzu pochodziło z mediów ogólnopolskich, pozostała część to informacje przekazywane przez dziennikarzy regionalnych. Z kolei na „czołówkach” gazet nazwa klubu pojawiła się 24-krotnie.

W kwietniu o Kolejorzu pisało się dużo na portalach społecznościowych. W social mediach o drużynie ze stolicy Wielkopolski napisano prawie 14 tysięcy informacji, z czego 85% relacji ukazało się na Facebooku, a pozostała część publikacji na Twitterze oraz Youtube.

Następne mecze

Niedziela 21.04 godz.15:00
ŁKS Łódź
vs |
Lech Poznań
Niedziela 28.04 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Cracovia

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory