W kwietniu powstało ponad 3700 artykułów prasowych i internetowych na temat Lecha Poznań. Kolejorz według zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ponownie znalazł się na drugim miejscu wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.
W kwietniu powstało ponad 3700 artykułów prasowych i internetowych na temat Lecha Poznań. Kolejorz według zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ponownie znalazł się na drugim miejscu wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.
Już siedemnaście miesięcy Kolejorz utrzymuje się na podium rankingu medialności pośród polskich klubów ekstraklasowych. Nie bez powodu liderem zestawienia polskich zawodników występujących za granicą jest były piłkarz Lecha, Robert Lewandowski. 27-letni napastnik zdeklasował pozostałych Polaków występujących w czołowych ligach zagranicznych. W minionym miesiącu o byłym snajperze Kolejorza powstało ponad 1800 publikacji, a o drugim w zestawieniu Grzegorzu Krychowiaku napisano prawie trzykrotnie mniej.
Kwietniowe wydanie raportu medialnego Polska Piłka wyraźnie wskazuje, że najwięcej publikacji prasowych i internetowych dotyczyło Legii Warszawa, Lecha Poznań oraz Wisły Kraków. Tylko w minionym miesiącu o Kolejorzu powstało dokładnie 3705 relacji, co dało klubowi ze stolicy Wielkopolski drugie miejsce wśród najbardziej medialnych klubów w Ekstraklasie.
Według raportu przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w prasie pojawiły się 1583 artykuły dotyczące Lecha Poznań. Zdecydowana większość jednak, bo aż 2122 materiałów publikowana była w Internecie. Wygenerowany w ten sposób ekwiwalent reklamowy (AVE) - czyli wartość publikacji w pieniądzu - to w przypadku Lecha prawie 19 milionów złotych.
Ponad 35% wszystkich artykułów prasowych o Kolejorzu pochodziło z mediów ogólnopolskich, pozostała część to informacje przekazywane przez dziennikarzy regionalnych. Z kolei na „czołówkach” gazet nazwa klubu pojawiła się 24-krotnie.
W kwietniu o Kolejorzu pisało się dużo na portalach społecznościowych. W social mediach o drużynie ze stolicy Wielkopolski napisano prawie 14 tysięcy informacji, z czego 85% relacji ukazało się na Facebooku, a pozostała część publikacji na Twitterze oraz Youtube.
Zapisz się do newslettera