2009-05-11 00:00 krzyż

Ekstraklasa jako produkt sportowy

Ekstraklasa jako produkt sportowy - pod taką nazwą Uczelniany Klub Kibica Lecha Poznań przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, organizuje 12 maja 2009 konferencję na temat perspektywy rozwoju piłkarskiej ligi polskiej. Udział w prelekcjach i dyskusjach w Gmachu Głównym Uniwersytetu Ekonomicznego potwierdzili już przedstawiciele m.in.: Lecha Poznań, Górnika Zabrze, Deloitte Polska, Ekstraklasa SA oraz PZPN, który reprezentował będzie były selekcjoner, Jerzy Engel.

Wydarzenie zostało podzielone na 3 główne części. W pierwszej z nich praktycy biznesu piłkarskiego spróbują odpowiedzieć na pytanie czy polski sponsoring sportowy to biznes czy zwykła filantropia? Czy inwestowanie w piłkę nożną w Polsce, może być już opłacalną inwestycją i co należy zrobić, aby przyciągnąć do niej nowych inwestorów i sponsorów.


W drugiej części omówione zostaną kwestie medialno - promocyjne piłki nożnej. Przedstawione zostaną kwestie finansowe dotyczące poszczególnych klubów jak i całej Ekstraklasy, zagadnienia dotyczące sponsorowania piłki nożnej oraz sprzedaży praw telewizyjnych do transmisji meczów.

Ostatnia część będzie szczególnie interesująca dla naszego środowiska - czyli środowiska kibiców piłkarskich. Poświęcona ona zostanie sprawom związanym z naszym wizerunkiem w oczach mediów i przeciętnego Polaka. Omówione zostaną kwestie największych nieporozumień w tym zakresie, nieprzychylności niektórych grup społecznych co do środowiska kibiców, a część ta zakończona zostanie debatą nt. wizerunku polskiego fana futbolu. Szczegółowy program tej części przedstawia się następująco:

15.00 - 15.30 Wizerunek kibica w mediach.
Dr Waldemar Rydzak, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

15.30 - 16.00 Kibicowska Polska.
Jerzy Dudała, socjolog społeczny

16.00 - 16.15 Legia Warszawa. Studium przypadku.
Wojciech Wiśniewski, Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa

16.15 - 17.00 Debata. Kibic czy pseudokibic, czyli słów kilka o polskich fanach.
W tej części wezmą udział m.in. przedstawiciele Wiary Lecha (Jarosław Kiliński, Filip Jańczuk), Wojciech Wiśniewski (SKLW), Andrzej Dera (poseł na Sejm RP, kibic Lecha Poznań), Jerzy Dudała (socjolog społeczny, kibic Zagłębia Sosnowiec, autor książki Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach"). Możecie w niej wziąć aktywny udziały także i Wy - kibice poznańskiego Lecha, do czego serdecznie zachęcamy.

"Ekstraklasa jako produkt sportowy", to trzecia po "Dniu Lecha" i "Poznańskim EURO 2012", konferencja organizowana przez Uczelniany Klub Kibica Lecha Poznań Uniwersytetu Ekonomicznego. Wstęp wolny - wszystkich zainteresowanych zachęcamy do wzięcia w niej udziału. Szczegółowe informacje i cały program konferencji można znaleźć na stronie internetowej www.ekstraklasa.ue.poznan.pl

Następne mecze

Niedziela 12.05 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Legia Warszawa
Niedziela 19.05 godz.17:30
Widzew Łódź
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory