Wypełniona po brzegi Bułgarska, na boisku walczący piłkarze Lecha Poznań, a na trybunach fanatyczny doping, którym dyryguje Kocioł. Jednym z elementów, które na pewno pamięta każdy z kibiców odwiedzających nasz piłkarski dom, są powiewające różnej wielkości i o różnym wzorze niebiesko-białe flagi. I to one stały się inspiracją do stworzenia domowych i wyjazdowych koszulek Kolejorza na sezon 2025/2026. Od dziś są w sprzedaży.
Enea Stadion przy Bułgarskiej to miejsce, które odwiedzają tłumy. Lechici mogą liczyć na ogromne wsparcie. Przypomnijmy, że w sezonie 2024/2025 pobiliśmy rekord Ekstraklasy w XXI wieku pod względem średniej frekwencji. A właściwie nie pobiliśmy, a wyśrubowaliśmy na poziomie blisko 29 tysięcy, co stanowi pobicie dotychczasowego najlepszego wyniku - także zresztą należącego do Kolejorza- o ponad cztery tysiące. #MistrzowieTrybun - bez wątpienia nasi fani zasłużyli na to miano.
Kibicom aktualnych mistrzów Polski nie trzeba tłumaczyć co to Kocioł jako bijące serce stadionu. To sektory zajmowane przez naszych szalikowców, którzy prowadzą doping i w ten sposób podrywają nie tylko pozostałe trybuny, ale również zawodników na murawie. Nic dziwnego, że wypełniony po brzegi Enea Stadion nazywa się często dla lechitów dwunastym zawodnikiem. Zdzieranie gardła, rytmiczne oklaski, efektowne oprawy, flagowiska - to nieodłączny element zabawy w Kotle, który początkowo był przy Bułgarskiej nieco bliżej linii bocznych boiska. Na początku XXI wieku przeniósł się jednak za jedną z bramek i tam pozostał do dziś, również po przebudowanie stadionu na Euro 2012.
Właśnie to miejsce było inspiracją dla Kuby Malickiego, który stworzył wzór domowych oraz wyjazdowych koszulek na zbliżający się wielkimi krokami sezon 2025/2026. - Kocioł zapewnia unikalną atmosferę podczas meczów Lecha. Kibice Kolejorza siedzący na innych trybunach utożsamiają się z fanatykami, a piłkarze podchodzą po gwizdku kończącym mecz podziękować za doping. Stąd stworzyłem wzór graficzny inspirowany flagami z Kotła, które są nieodłącznym elementem opraw - mówi autor naszych nowych trykotów.
Jak wyglądają? Wystarczy obejrzeć nasz spot, w którym widać doskonale, jak dźwięk dobiegający z trybun kieruje igłą zdolnego krawca. W ten sposób szyta jest nasza koszulka. Są na niej barwy, które słychać. Niebieski i biały przewija się w wielu przyśpiewkach stadionowych, a w uszach często nam brzmią słowa: Niebiesko-białe barwy twe… Stąd oddajemy hołd dla barw, flag i dopingu od pokoleń niosących lechitów przez każdy kolejny mecz. To symbol jedności - między tymi, którzy walczą na boisku, a tymi, którzy głośno ich wspierają.
Dodajmy, że w poniedziałek zaprezentowaliśmy koszulkę domową oraz wyjazdową. Premiera trzeciego trykotu nastąpi natomiast w późniejszym terminie.
Jak zwykle, koszulki zostały wyprodukowane z materiałów przyjaznych środowisku (tkaniny ECO są produkowane w 100 proc. z poliestru pochodzącego z recyklingu PET i posiadają certyfikat Global Recycled Standard). Stanowi to istotne zaangażowanie w eko-zrównoważoną produkcję, co przekłada się na podwójną korzyść dla środowiska: produkcja wymaga mniej wody i mniej energii, a przede wszystkim daje drugie życie odpadom materiałów PET, które w przeciwnym razie zostałyby wyrzucone. Przypomnijmy, że na każdą wyprodukowaną koszulkę z Eco-Fabric poddaje się recyklingowi około 13 półlitrowych plastikowych butelek. A to wszystko z myślą o przyszłości planety.
Jak zwykle koszulki mają M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci, a także zapewnia dobrą oddychalność. Z kolei tył wykonany jest w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot.
Nowe koszulki meczowe kosztują 379,90 złotych, natomiast wersja dziecięca - 329,90 zł. Można je już kupić w naszym sklepie internetowym >>>, a także stacjonarnie w Stacji Kolejorz Stadion oraz pozostałych punktach znajdujących się na terenie Poznania.
Bardzo dziękujemy za współpracę przy spocie koszulkowym Paula Usługi Krawieckie Skórzewo, a także EKSTRAKLASA.TV i Live Park za użyczenie stadionowych ujęć z drona.
Zapisz się do newslettera