12 sierpnia Superbet oficjalnie ogłosił rozpoczęcie współpracy z Jeremim Sochanem - jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców młodego pokolenia i jedynym aktywnym Polakiem w NBA. Skrzydłowy San Antonio Spurs ze względu na kontuzję nie wystąpi w nadchodzącym EuroBaskecie, ale będzie można go zobaczyć w nowej kampanii marki Superbet, której został ambasadorem. – Bardzo żałujemy, że nie zobaczymy go w biało-czerwonych barwach, ale… gra to nie wszystko! Razem zrobimy coś wartościowego – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Zbliżająca się kampania „Gra to nie wszystko” to pierwsza tak kompleksowa inicjatywa na polskim rynku bukmacherskim, której celem jest edukacja, budowanie świadomości i promowanie odpowiedzialnego podejścia do zakładów. Superbet, jako pierwszy bukmacher w Polsce, podejmuje tak szeroko zakrojone działania w tym obszarze.
- W tym projekcie wyjątkowo nie chcemy mówić o produkcie. Jesteśmy pierwszym bukmacherem w Polsce, który zdecydował się przygotować dedykowaną kampanię 360 poświęconą odpowiedzialnej grze. To nie kolejna kampania produktowa, to wyraz naszej odpowiedzialności i troski o graczy - podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
- Wybór Jeremiego nie był przypadkowy, to fantastyczny sportowiec, świadomy i rozumiejący swoją siłę wpływu. Zależało nam, żeby nasza kampania była o wartościach. Takich jak odpowiedzialność, rozsądek i zdrowy balans. Myślę, że udało nam się razem stworzyć coś naprawdę super ważnego – dodaje.
- W tej współpracy ważne jest dla mnie to, że razem z Superbet możemy stworzyć coś ciekawego, niepowtarzalnego, ale też z istotnym przekazem. Chcemy zainspirować i powiedzieć głośno: GRA TO NIE WSZYSTKO - mówi Jeremy Sochan i dodaje: - Każdy sportowiec potrzebuje wokół siebie wartościowych partnerów. Po rozmowach z Superbet od razu miałem pewność, że to idealny wybór.
Rozpoczęcie współpracy z Jeremim Sochanem zbiega się z nadchodzącym EuroBasketem, którego faza grupowa odbędzie się między innymi w Katowicach. Sochan, który specjalnie pojawił się w Polsce jeszcze przed początkiem zgrupowania, żeby lepiej przygotować się do rywalizacji w biało-czerwonych barwach, nabawił się w ostatniej chwili urazu, który uniemożliwi mu występ w turnieju.
- To oczywiście rozczarowanie dla wszystkich kibiców i dla samego zawodnika. Mocno trzymamy kciuki za szybki powrót Jeremiego do zdrowia i jesteśmy przekonani, że przed nim jeszcze mnóstwo świetnych występów nie tylko na parkietach NBA, ale również w narodowych barwach. Wszyscy wiemy jednak, że gra to nie wszystko. Zdrowie i odpowiedzialność są najważniejsze, tak dla profesjonalnego sportowca, jak i dla pasjonatów zakładów sportowych. I o tym opowiemy wspólnie z naszym nowym ambasadorem, jednocześnie trzymając mocno kciuki za naszą reprezentację podczas EuroBasketu – podkreśla Katarzyna Gawlik i dodaje: - To doskonały moment, by dotrzeć do kibiców i podkreślić nowy wymiar zaangażowania marki Superbet w odpowiedzialną rozrywkę.
Pierwsze efekty wspólnych działań zobaczymy już w połowie sierpnia, a pełna kampania ruszy we wrześniu. Za kreację odpowiada agencja Punchline, a produkcją zajmuje się dom Let It Rip Pictures.
Zapisz się do newslettera