W poprzednim tygodniu Enea Stadion odwiedzili studenci Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza z kierunku Turystyka i Rekreacja. Poza zwiedzeniem obiektu przy ulicy Bułgarskiej, mogli oni wysłuchać, jak w praktyce wygląda pozyskiwanie oraz budowanie długoterminowych relacji pomiędzy mistrzem Polski a klientami biznesowymi.
Studenci z kierunku Turystyka i Rekreacja w zeszłym tygodniu odwiedzili Enea Stadion. Podczas wizyty odbyło się spotkanie edukacyjne z Marleną Zimowską, kierownikiem działu sprzedaży B2B. Słuchacze w ramach swojego przedmiotu "Pozyskiwanie zleceń", mogli wysłuchać, jak w praktyce wygląda pozyskiwanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi.
- Uważam, że wyjście na Enea Stadion w ramach naszych zajęć z przedmiotu "Pozyskiwanie zleceń" było świetną okazją do pogłębienia wiedzy w zakresie zdobycia klienta oraz organizacji eventów w takich miejscach. Przedstawiono nam, jak to wszystko wygląda od środka, od momentu poszukiwań potencjalnego klienta aż do realizacji wydarzenia. Cudownie było usłyszeć wiele cennych słów, jak i rad od prawdziwych specjalistów w tej dziedzinie i zdecydowanie pomogło nam to lepiej przyswoić tematy prowadzone na naszych zajęciach - mówi Aleksandra Kubiak, studentka Turystyki i Rekreacji.
Po spotkaniu studenci ze specjalizacji "Zarządzanie eventami" mogli zobaczyć Enea Stadion od kuchni, zapoznając się z jego przestrzeniami i możliwościami wykorzystania obiektu na potrzeby wydarzeń.
- Było to inspirujące spotkanie i pozwoliło studentom lepiej zrozumieć, jak wygląda współpraca biznesowa w klubie sportowym. Dodatkowo możliwość zwiedzenia stadionu i poznania jego przestrzeni eventowych okazała się dla uczestników wartościowym doświadczeniem, ukazującym, jak duży potencjał ma to miejsce przy planowaniu eventów - dodaje Dominika Łupina, wykładowca na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Next matches
Thursday
27.11 godz.18:45
Lech Poznań
FC Lausanne Sport
Recommended
Subscribe