-
Jak mogę założyć konto w programie LECHICI?
Jeśli posiadasz konto w › systemie biletowym lub w naszym › sklepie internetowym, to możesz dokonać rejestracji w programie LECHICI za pomocą zaledwie kilku kliknięć. To najszybsza droga, żeby dołączyć do programu!
Jeśli nie posiadasz żadnego z nich, możesz zarejestrować się poprzez stronę › lechpoznan.pl/LECHICI wypełniając elektroniczny formularz rejestracyjny. Wymagane dane, które należy podać to imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Po zaakceptowaniu regulaminu programu na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z informacją o loginie i haśle.
-
Dlaczego ważne jest powiązanie konta LECHICI z systemem biletowym i e-sklepem?
Dopiero po powiązaniu kont możemy naliczać punkty w programie LECHICI za zakupy w sklepie internetowym oraz na stronie bilety.lechpoznan.pl. To bardzo ważne! Powiązanie kont jest również konieczne, jeżeli za zakupy chcesz zapłacić częściowo lub w całości punktami zgromadzonymi w programie LECHICI.
-
Jak powiązać konto w systemie biletowym lub e-sklepie z kontem w programie LECHICI?
Powiązanie konta w sklepie internetowym z kontem LECHICI:
zaloguj się na stronie sklep.lechpoznan.pl -> przejdź do zakładki “LECHICI Akademia Kibica” -> użyj przycisku “POWIĄŻ Z ISTNIEJĄCYM KONTEM LECHICI” -> zaloguj się na konto LECHICI -> konta zostały powiązane
Powiązanie konta w systemie biletowym z kontem LECHICI:
zaloguj się na stronie bilety.lechpoznan.pl -> z menu wybierz “TWOJE KONTO” -> w sekcji “LECHICI Akademia Kibica” wybierz przycisk “POWIĄŻ Z ISTNIEJĄCYM KONTEM LECHICI” -> zaloguj się na konto LECHICI -> konta zostały powiązane
-
Mam konto w systemach sprzedaży na bilety.lechpoznan.pl i sklep.lechpoznan.pl . Czy kolejny raz muszę przechodzić proces rejestracji i podawać te same dane?
Nie ma takiej konieczności. Mając konto w obu miejscach, wystarczy że zalogujesz się na jedno z nich i użyjesz opcji “ZAŁÓŻ NOWE KONTO LECHICI”. Na podany adres e-mail otrzymasz login i hasło do LECHICI.
-
Co to jest Numer Identyfikacyjny i do czego służy?
Numer Identyfikacyjny to unikalny 13-cyfrowy numer, który zostanie wygenerowany przy rejestracji konta w programie i przypisany do każdego zarejestrowanego Lechity. Nadany kod umożliwia identyfikację Lechity w programie oraz w systemach sprzedaży. Przy zakupie produktów Lecha w punktach stacjonarnych lub chęci zapłacenia punktami, zostaniesz poproszony o podanie Numeru Identyfikacyjnego lub okazanie go w formie kodu kreskowego. Dzięki niemu kasjer będzie mógł zrealizować transakcję z wykorzystaniem punktów lub przypisze ją do Twojego konta. O podanie Numeru Identyfikacyjnego możesz zostać też poproszony w niektórych przypadkach podczas kontaktu z Biurem Obsługi Kibica w celu zidentyfikowania.
-
Gdzie mogę sprawdzić swój Numer Identyfikacyjny?
Numer Identyfikacyjny jest dostępny natychmiast po rejestracji w programie. Aby uzyskać do niego dostęp, wystarczy zalogować się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI, a kod będzie widoczny na ekranie powitalnym. Można to zrobić za pomocą aplikacji na telefonie.
W sekcji “Twój Panel” można również pobrać numer w formie kodu kreskowego i okazać go przy zakupach w punktach stacjonarnych. Numer Identyfikacyjny został również wysłany wraz z mailem powitalnym.
-
Czy mogę zmienić adres mailowy lub zaktualizować swoje dane podane przy rejestracji?
Oczywiście, aby zmienić adres e-mail podany podczas rejestracji:
zaloguj się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI
wybierz zakładkę “TWÓJ PANEL”
przejdź do “TWOJE DANE”
wprowadź wymagane zmiany i kliknij “ZAPISZ”
Pozostałe obowiązkowe dane wypełnione przy rejestracji: imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, mogą być zmienione po rejestracji tylko i wyłącznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Kibica (formularz kontaktowy https://bok.lechpoznan.pl).
-
W jaki sposób mogę zmienić lub odzyskać hasło?
W przypadku, gdy zapomnisz hasła i nie możesz zalogować się na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: na stronie lechpoznan.pl/LECHICI wybierz zakładkę “LOGOWANIE” kliknij w link o treści “Nie pamiętasz hasła?” podaj swój adres e-mail, numer telefonu lub Numer Identyfikacyjny wybierz sposób dostarczenia hasła - email (jeżeli wpisałeś adres e-mail lub Numer Identyfikacyjny) lub sms (jeżeli wpisałeś numer telefonu lub numer identyfikacyjny) na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz nowe hasło Jeżeli chcesz zmienić aktualne hasło możesz zrobić to samodzielnie w zakładce “TWÓJ PANEL” na stronie programu lechpoznan.pl/LECHICI.
-
Do czego służą punkty?
Punkty zebrane w programie LECHICI umożliwiają zdobycie wyjątkowych nagród. Dodatkowo możesz wykorzystać punkty przy płatności za zakupy w sklepach Lecha Poznań lub przy zakupie biletów i karnetów w systemie biletowym.
-
Jak zdobyć punkty?
Punkty otrzymujesz za każdy zakup produktów Lecha Poznań w sklepie internetowym oraz w Stacjach Kolejorz. Dodatkowo zbierasz punkty za zakupione dla siebie bilety, ale otrzymujesz je tylko wtedy, gdy bilet zostanie przez Ciebie wykorzystany. W przypadku biletów nie ma znaczenia, w jakim punkcie je zakupisz - możesz skorzystać z dowolnego klubowego punktu sprzedaży biletów, kupić bilet w punkcie partnerskim, przez Internet lub aplikację Lech Bilety - jednak punkty przyznajemy za wejście na stadion, a ich naliczenie na konto uczestnika programu dokonuje się po zakończeniu meczu, którego dotyczą. W przyszłości chcemy rozwijać możliwości systemu w taki sposób, by punktowo być wynagradzanym również za zaangażowanie.
-
W jaki sposób naliczają się punkty?
ZAKUP PRODUKTÓW W SKLEPACH
(punkty naliczane maksymalnie 24h po dokonaniu zakupów; przyznawane za zakupy każdemu Lechicie, niezależnie od rangi; im większe wydatki tym więcej punktów można zdobyć))
|
Zakupy o wartości 50,00 zł – 349,99 zł
|
1 zł = 5 pkt
|
Zakupy o wartości 350,00 zł – 499,90 zł
|
1 zł = 10 pkt
|
Zakupy o wartości równej lub większej 500 zł
|
1 zł = 15 pkt
|
ZAKUP BILETÓW NA MECZE LECHA POZNAŃ
(punkty zostaną naliczone tylko za wykorzystane bilety, po uprzednim wejściu na stadion, maksymalnie 2 dni robocze od momentu zakończeniu spotkania; punkty można otrzymać jedynie za bilety zakupione na swoje nazwisko; im wyższa ranga tym więcej punktów można zdobyć)
|
RANGA ŻAK, RANGA MŁODZIK
|
1 zł = 5 pkt
|
RANGA TRAMPKARZ
|
1 zł = 10 pkt
|
RANGA JUNIOR
|
1 zł = 15 pkt
|
-
Kiedy punkty naliczają się na moim koncie?
Punkty za zakupy w sklepach Lecha naliczane są na Twoim koncie maksymalnie 24 godziny po dokonanej transakcji. Punkty za wykorzystany bilet i związana z nim ewentualna zmiana rangi w programie, nastąpi najpóźniej do 2 dni roboczych od zakończenia spotkania. Jeżeli punkty nie zostaną naliczone po upływie tego terminu, skontaktuj się z nami przez Biuro Obsługi Kibica pod adresem https://bok.lechpoznan.pl.
-
Jak sprawdzić, ile mam punktów na moim koncie?
Wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie lechpoznan.pl/LECHICI. Po zalogowaniu widoczne będą saldo zebranych punktów i uzyskana ranga. Szczegółową historię możesz sprawdzić po przejściu do zakładki “Twój Panel”, a następnie przechodząc do ”Historia zamówień”.
-
Jak długo ważne są zebrane przeze mnie punkty?
Jedna edycja programu trwa jeden sezon piłkarski, w trakcie którego ważne są Twoje punkty. Punkty można zbierać od momentu dołączenia do programu, w dowolnym momencie sezonu. Zgromadzone punkty będzie można wykorzystać przy zakupie biletów, karnetów, subskrypcji (przy pierwszej płatności), produktów z kolekcji Lecha Poznań, a także na wyjątkowe nagrody dostępne w programie.
-
Czy za zakupy przez Internet też dostaję punkty?
Oczywiście. Punkty za zakupy w sklepie internetowym zostaną naliczone automatycznie. Warunkiem naliczenia punktów jest dokonanie zakupów po uprzednim zalogowaniu na konto, które jest powiązane z kontem w programie LECHICI.
W przypadku zakupów biletów punkty naliczają się po wejściu na mecz, którego dotyczą.
-
Czy po użyciu vouchera obniżającego ceną zakupu orzymam punkty za transakcję?
W przypadku, gdy całe zamówienie było opłacone punktami, voucherem lub innym kodem rabatującym i jego końcowa wartość wyniosła 0 zł, to nie zdobędziesz za taką transakcję żadnych punktów. Natomiast jeżeli zapłacisz punktami lub kodem rabatowym za część wartości zamówienia, to otrzymasz punkty za opłaconą pozostałą część zgodnie z przelicznikiem punktowym.
-
Kupuję prezent dla znajomego. Kto otrzyma punkty za zakup?
Punkty otrzymasz jedynie za bilety, karnety i subskrypcję które zostały wystawione na Twoje nazwisko. W przypadku zakupów w sklepie otrzymujesz punkty za wszystkie produkty, które zakupisz, również za te, które chcesz podarować drugiej osobie.
-
Czy mogę dostać punkty za zakupy, których dokonałem przed rejestracją w programie LECHICI?
Punkty w programie zbierasz od momentu rejestracji, wcześniejsze transakcje nie są naliczane.
-
Co w przypadku, gdy nie posiadam przy sobie kodu kreskowego lub nie znam Numeru Identyfikacyjnego, a kupuję w sklepie stacjonarnym? Czy zostaną mi naliczone punkty?
Kupując w sklepie stacjonarnym warunkiem koniecznym do uzyskania punktów jest okazanie kodu kreskowego z Numerem Identyfikacyjnym, w przeciwnym razie punkty za zakupy nie zostaną naliczone.
-
Jestem posiadaczem karnetu. Czy zostaną mi naliczone punkty za mecz, który nie wchodzi w jego skład?
Tak, za bilety na spotkania pucharowe zostaną dodaną Tobie punkty. Za każdą wydaną złotówkę, otrzymasz wtedy 15 punktów bonifikaty.
-
Na co mogę wykorzystać punkty?
Punkty możesz przede wszystkim wymienić na specjalne nagrody dostępne tylko dla Lechitów. W zakładce “Nagrody” na stronie lechpoznan.pl/LECHICI znajdziesz szereg różnych propozycji, które możesz zdobyć tylko w zamian za punkty.
Punkty mogą posłużyć także jako środek płatniczy do zakupu biletów, karnetów oraz produktów z kolekcji Lecha w Stacjach Kolejorz.
-
Jak wykorzystać punkty?
Jeśli posiadasz na swoim koncie zgromadzone punkty możesz posłużyć się nimi:
-> zamieniając na nagrody - zaloguj się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI, wejdź w zakładkę “Nagrody” i wybierz interesującą Cię propozycję;
-> w punktach stacjonarnych - okaż kod kreskowy lub podaj Numer Identyfikacyjny i poinformuj kasjera, ile punktów chcesz wykorzystać;
-> w sklepach internetowych - zaloguj się na swoje konto, wybierz produkty i przejdź do koszyka. W koszyku wpisz liczbę punktów, którą chcesz wykorzystać. Warunkiem koniecznym jest powiązanie konta w sklepie internetowym z kontem w programie LECHICI;
-> w systemie biletowym - zaloguj się na swoje konto, wybierz bilety na wybrane wydarzenie i przejdź do edycji transakcji. Przy każdym z biletów masz możliwość obniżenia jego ceny o wskazaną liczbę punktów. Warunkiem koniecznym jest powiązanie swojego konta w systemie biletowym z kontem w programie LECHICI.
-
Kiedy mogę wykorzystać punkty?
Z dostępnych na Twoim koncie punktów możesz skorzystać w dowolnym momencie trwania danej edycji programu.
-
Ile muszę zgromadzić punktów, by je wykorzystać?
Każde zgromadzone przez Ciebie 100 punktów to 1 zł zniżki na kolejne zakupy. Wykorzystując je na rabat na produkty w sklepach stacjonarnych lub sklepie internetowym, możesz wybrać dowolną liczbę punktów, a należność za zamówienie zmniejszy się o kwotę zależną od tego, ile punktów wybierzesz. Korzystając z punktów na zakup biletów możesz wykorzystać pełne 100, 200, 300 (...) punktów, które obniżą cenę pojedynczego biletu w koszyku zamówienia o odpowiednio 1zł, 2zł, 3zł (...).
-
Czy mogę wykorzystać punkty robiąc zakupy przez Internet?
Oczywiście, jednak należy spełnić 2 obligatoryjne warunki:
1) Należy posiadać konto w systemie biletowym lub w sklepie internetowym i dokonywać zakupów będąc zalogowanym - kupując jako gość (bez logowania) nie ma możliwości płacenia punktami.
2) Konto w systemie sprzedaży, z którego kupujesz musi być powiązane z kontem w Lechitach.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt/bilet, jeśli zapłaciłem za niego punktami?
Zasady przyjmowania zwrotów są określone odpowiednio w Regulaminie Sprzedaży Biletów, Karnetów i Subskrypcji karnetowej oraz Regulaminie Sklepu Internetowego KKS Lech Poznań. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i przyjęcia zwrotu, punkty, którymi zapłacono za transakcję, zostaną zwrócone na konto.
-
Czym są nagrody?
Nagrody to specjalne prezenty, które możesz odebrać oraz wydarzenia, w których możesz wziąć udział będąc Lechitą. Wiele z nich nie jest dostępnych nigdzie indziej i są osiągalne tylko dla Lechitów. Dzięki nagrodom możesz być jeszcze bliżej Twojego Klubu!
Listę i opis nagród dostępnych w bieżącym sezonie znajdziesz na oficjalnej stronie programu pod adresem lechpoznan.pl/LECHICI.
-
Dlaczego jedne nagrody są dostępne, a inne nie?
Każda z nagród przypisana jest do jednej z pięciu rang - Żak, Młodzik, Trampkarz, Junior lub Senior. W sekcji “Nagrody” podświetlone są tylko te, które są przeznaczone dla Lechitów z rangą, którą aktualnie posiadasz. Możesz odbierać nagrody przeznaczone dla Lechitów z niższą rangą, ale niedostępne dla Ciebie pozostaną te, które są dedykowane dla osób z rangą wyższą. Nawet jeśli zgromadzisz dostateczną liczbę punktów, a nie należysz do danej rangi, nie będziesz mógł wymienić punktów na nagrodę.
-
W jaki sposób mogę wykupić nagrodę?
Przede wszystkim należy posiadać określoną rangę przyporządkowaną do nagrody. Im wyższą rangę posiadasz tym większy wybór nagród jest Tobie oferowany. Oprócz rangi warunkiem koniecznym jest uzbieranie określonej liczby punktów, wskazanej w opisie każdej nagrody.
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, możesz nagrodę wykupić w kilku prostych krokach:
-> zaloguj się na swoje konto na lechpoznan.pl/LECHICI;
-> wybierz interesującą Cię nagrodę - zapoznaj się z jej opisem, bo już w tym miejscu znajdziesz cenne wskazówki, które mogą ułatwić proces jej realizacji;
-> kliknij opcję “ZAMÓW”;
-> przejdź do koszyka i raz jeszcze kliknij “REALIZUJ” - na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie transakcji wraz z informacją o dalszych krokach, które należy podjąć, aby nagrodę odebrać.
-
Wykupiłem jedną z nagród. Co muszę zrobić, aby ją zrealizować?
Po pierwsze: przeczytaj dokładny opis nagrody. Już w opisie nagrody, zanim ją zamówisz, możesz znaleźć zwięzłą informację, co będzie wymagane, aby daną nagrodę odebrać.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem realizacji transakcji - w wiadomości będą zawarte kolejne informacje na temat nagrody.
Jeżeli nagroda jest realizowana indywidualnie - sprawdź, czy na koncie masz podany aktualny adres e-mail i numer telefonu, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Ta sama sytuacja dotyczy nagród grupowych - czas realizacji może się wydłużyć, gdyż musi uzbierać się określona liczba osób. O wszelkich szczegółach będziemy Cię informować na bieżąco.
-
Wykupiłem nagrodę grupową. Co w przypadku, gdy nie zbierze się określona liczba osób?
Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, a liczba osób nadal będzie mniejsza niż zakładana – zrealizujemy nagrodę w planowanych terminie w mniejszej grupie. W wyjątkowych okolicznościach skontaktujemy się z Tobą i wspólnie uzgodnimy co dalej.
-
Jak umówić się na wybrane wydarzenie (spotkanie, warsztaty)?
Jeżeli data wydarzenia jest z góry znana, to jest podana w opisie nagrody, a my przypomnimy Ci o niej SMS-em lub mailem. W przypadku, gdy termin jest zależny od zebrania określonej grupy chętnych lub kwestii organizacyjnych, poinformujemy Cię mailem lub SMS-em o planowanym terminie. Natomiast jeśli wybrałeś nagrodę indywidualną zadzwonimy do Ciebie i wspólnie ustalimy wszystkie szczegóły.
-
Wykupiłem nagrodę, ale nie odpowiada mi termin jej realizacji. Co mogę zrobić?
Jeżeli nie odpowiada Ci zaproponowany termin koniecznie skontaktuj się z nami. Razem podejmiemy decyzję czy poczekamy na drugi termin realizacji, czy jednak wolisz, żebyśmy wymienili ją na inną nagrodę lub dokonali zwrotu punktów. Ponieważ oferujemy nagrody, dzięki którym możesz być bliżej Klubu, musisz pamiętać, że jej realizacja często może być uzależniona np. od terminarza rozgrywek oraz planów treningowych pierwszej drużyny. Terminy realizacji nagród, które możemy zaproponować są ograniczone.
-
Brakuje mi kilka punktów do mojej wymarzonej nagrody. Czy mogę różnicę dopłacić?
Nagrody nie można wykupić za pieniądze. Jeżeli chcesz zdobyć wybraną nagrodę musisz zebrać określoną liczbę punktów i posiadać odpowiednią rangę.
-
Czy z nagrody muszę skorzystać osobiście, czy mogę wskazać osobę, która z niej skorzysta zamiast mnie?
Tak, nie widzimy żadnych przeciwwskazań, żeby Lechita przekazał swoją nagrodę komuś innemu. Jeżeli uznasz, że podarowanie wybranej nagrody drugiej osobie sprawi Tobie tyle samo, a nawet więcej radości, skontaktuj się z nami i podaj dane osoby, której chcesz ją podarować.
-
Czy mogę anulować zamówioną nagrodę lub zamienić ją na inną?
W uzasadnionych przypadkach możemy wymienić nagrodę na inną o tej samej lub przybliżonej wartości punktowej. W wyjątkowych sytuacjach możesz otrzymać zwrot punktów. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Kibica przez formularz na stronie https://bok.lechpoznan.pl.
-
Nagroda, na którą zbierałem punkty nie jest już dostępna. Czy mogę dowiedzieć się, czy powróci na listę nagród?
Ze względu na specyfikę oferowanych nagród ich liczba jest często limitowana. Jeżeli nagroda nie jest już dostępna, oznacza to że rozdaliśmy całą pulę nagród przewidzianych na ten moment. Może się jednak zdarzyć, że zwiększymy pulę danej nagrody. Możesz się z nami skontaktować w tej sprawie, a w międzyczasie sprawdź pozostałe dostępne nagrody, być może inna również spełni Twoje oczekiwania.