FAQ

  • JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU?
    • Czym jest program LECHICI?

      LECHICI to program frekwencyjny, przygotowany z myślą o Kibicach Lecha Poznań. Dołączając do Lechitów otrzymasz specjalne przywileje, dzięki którym będziesz mógł zdobywać punkty za obecność na meczach oraz zakupy w sklepach Lecha, korzystać z atrakcyjnych rabatów, odbierać ekskluzywne i niedostępne wcześniej nagrody i być jeszcze bliżej Klubu. Doceniamy zaangażowanie naszych Kibiców i właśnie w ten sposób chcielibyśmy podziękować oraz wyróżnić każdego, kto interesuje się Kolejorzem, a w szczególności tych, którzy dopingują drużynie przy Bułgarskiej.

    • Jak mogę zostać Lechitą?

      Lechitą może zostać każdy kibic Lecha, który ma ukończone 13 lat. Aby dołączyć do programu wystarczy zarejestrować się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI. Już po rejestracji stajesz się Lechitą i możesz zacząć korzystać z przywilejów. Konto w programie warto powiązać z kontami w systemie biletowym i sklepie internetowym, gdyż dopiero wtedy, punkty za obecność na meczach i zakupy będą gromadzone na Twoim koncie, niezależnie od tego, gdzie dokonasz zakupów.

    • Czy program LECHICI jest ograniczony czasowo?

      Jedna edycja programu trwa jeden sezon Ekstraklasy. W tym okresie możesz zbierać punkty, wymieniać je na nagrody, płacić za zakupy oraz zdobywać kolejne rangi. Po zakończeniu sezonu pozostałe punkty będziesz mógł przeznaczyć na obniżenie ceny karnetu lub zakupy w sklepie klubowym. Warto to zrobić, gdyż niewykorzystane punkty nie przechodzą do kolejnej edycji, a wraz z początkiem sezonu każdy zaczyna od nowa, czyli od poziomu Żaka. Obecna edycja trwa od 9 lutego 2018 do 30 czerwca 2018.

    • Czy muszę chodzić na mecze, by zostać Lechitą?

      Nie ma takiej konieczności. Wystarczy, że zarejestrujesz się w naszym systemie, a już na tym etapie będą przysługiwały Tobie niektóre przywileje oraz będziesz mógł zbierać punkty. Jednak jak sam zwrócisz uwagę, pojawiając się choćby na jednym meczu szybko awansujesz i zdobędziesz wyższą rangę, a co za tym idzie - zyskasz jeszcze więcej korzyści i będziesz jeszcze bliżej Twojego Klubu!

  • REJESTRACJA, POWIĄZANIE KONT I LOGOWANIE
    • Jak mogę założyć konto w programie LECHICI?

      Jeśli posiadasz konto w › systemie biletowym lub w naszym › sklepie internetowym, to możesz dokonać rejestracji w programie LECHICI za pomocą zaledwie kilku kliknięć. To najszybsza droga, żeby dołączyć do programu!

      Jeśli nie posiadasz żadnego z nich, możesz zarejestrować się poprzez stronę › lechpoznan.pl/LECHICI wypełniając elektroniczny formularz rejestracyjny. Wymagane dane, które należy podać to imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Po zaakceptowaniu regulaminu programu na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z informacją o loginie i haśle.

    • Dlaczego ważne jest powiązanie konta LECHICI z systemem biletowym i e-sklepem?

      Dopiero po powiązaniu kont możemy naliczać punkty w programie LECHICI za zakupy w sklepie internetowym oraz na stronie bilety.lechpoznan.pl. To bardzo ważne! Powiązanie kont jest również konieczne, jeżeli za zakupy chcesz zapłacić częściowo lub w całości punktami zgromadzonymi w programie LECHICI.

    • Jak powiązać konto w systemie biletowym lub e-sklepie z kontem w programie LECHICI?

      Powiązanie konta w sklepie internetowym z kontem LECHICI: -> zaloguj się na stronie sklep.lechpoznan.pl -> przejdź do zakładki “LECHICI Akademia Kibica” -> użyj przycisku “POWIĄŻ Z ISTNIEJĄCYM KONTEM LECHICI” -> zaloguj się na konto LECHICI -> konta zostały powiązane; Powiązanie konta w systemie biletowym z kontem LECHICI -> zaloguj się na stronie bilety.lechpoznan.pl -> z menu wybierz “TWOJE KONTO” -> w sekcji “LECHICI Akademia Kibica” wybierz przycisk “POWIĄŻ Z ISTNIEJĄCYM KONTEM LECHICI” -> zaloguj się na konto LECHICI -> konta zostały powiązane;

    • Mam konto w systemach sprzedaży na bilety.lechpoznan.pl i sklep.lechpoznan.pl . Czy kolejny raz muszę przechodzić proces rejestracji i podawać te same dane?

      Nie ma takiej konieczności. Mając konto w obu miejscach, wystarczy że zalogujesz się na jedno z nich i użyjesz opcji “ZAŁÓŻ NOWE KONTO LECHICI”. Na podany adres e-mail otrzymasz login i hasło do LECHICI.

    • Co to jest Numer Identyfikacyjny i do czego służy?

      Numer Identyfikacyjny to unikalny 13-cyfrowy numer, który zostanie wygenerowany przy rejestracji konta w programie i przypisany do każdego zarejestrowanego Lechity. Nadany kod umożliwia identyfikację Lechity w programie oraz w systemach sprzedaży. Przy zakupie produktów Lecha w punktach stacjonarnych lub chęci zapłacenia punktami, zostaniesz poproszony o podanie Numeru Identyfikacyjnego lub okazanie go w formie kodu kreskowego. Dzięki niemu kasjer będzie mógł zrealizować transakcję z wykorzystaniem punktów lub przypisze ją do Twojego konta. O podanie Numeru Identyfikacyjnego możesz zostać też poproszony w niektórych przypadkach podczas kontaktu z Biurem Obsługi Kibica w celu zidentyfikowania.

    • Gdzie mogę sprawdzić swój Numer Identyfikacyjny?

      Numer Identyfikacyjny jest dostępny natychmiast po rejestracji w programie. Aby uzyskać do niego dostęp, wystarczy zalogować się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI, a kod będzie widoczny na ekranie powitalnym. W sekcji “Twój Panel” można również pobrać numer w formie kodu kreskowego i okazać go przy zakupach w punktach stacjonarnych. Numer Identyfikacyjny został również wysłany wraz z mailem powitalnym.

    • Czy mogę zmienić adres mailowy lub zaktualizować swoje dane podane przy rejestracji?

      Oczywiście, aby zmienić adres e-mail podany podczas rejestracji: zaloguj się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI wybierz zakładkę “TWÓJ PANEL” przejdź do “TWOJE DANE” wprowadź wymagane zmiany i kliknij “ZAPISZ” Pozostałe obowiązkowe dane wypełnione przy rejestracji: imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, mogą być zmienione po rejestracji tylko i wyłącznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Kibica (formularz kontaktowy https://bok.lechpoznan.pl).

    • W jaki sposób mogę zmienić lub odzyskać hasło?

      W przypadku, gdy zapomnisz hasła i nie możesz zalogować się na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: na stronie lechpoznan.pl/LECHICI wybierz zakładkę “LOGOWANIE” kliknij w link o treści “Nie pamiętasz hasła?” podaj swój adres e-mail, numer telefonu lub Numer Identyfikacyjny wybierz sposób dostarczenia hasła - email (jeżeli wpisałeś adres e-mail lub Numer Identyfikacyjny) lub sms (jeżeli wpisałeś numer telefonu lub numer identyfikacyjny) na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz nowe hasło Jeżeli chcesz zmienić aktualne hasło możesz zrobić to samodzielnie w zakładce “TWÓJ PANEL” na stronie programu lechpoznan.pl/LECHICI.

    • Czy program LECHICI będzie dostępny w aplikacji “Lech Poznań”?

      Oczywiście. Pracujemy nad rozszerzeniem aplikacji również o możliwość logowania się do programu LECHICI. O aktualizacji poinformujemy jeszcze w trakcie rundy wiosennej sezonu 2017/2018.

  • RANGI I PRZYWILEJE
    • Czym są rangi w programie LECHICI?

      Rangi to kolejne poziomy, które możesz zdobywać będąc aktywnym uczestnikiem programu LECHICI. Jak każdy zarejestrowany uczestnik zaczynasz od rangi Żak, a kolejne etapy Twojej kibicowskiej akademii to Młodzik, Trampkarz, Junior i najwyższy - Senior. Im wyższą rangę uzyskasz, tym więcej otwiera się przed Tobą opcji wyboru nagród.

    • Od czego zależy moja ranga wśród Lechitów?

      Przyznana Tobie ranga zależy wyłącznie od Twojej obecności na meczach Ekstraklasy przy Bułgarskiej w sezonie obowiązywania programu.

      W programie LECHICI możesz zdobyć jedną z pięciu rang:

      ŻAK - rejestrując się w programie;

      MŁODZIK - za zakup biletów i obecność na 1-2 meczach w sezonie;

      TRAMPKARZ - za zakup biletów i obecność na 3-4 meczach w sezonie;

      JUNIOR - za zakup biletów i obecność na 5 meczach lub więcej w sezonie;

      SENIOR - za posiadanie karnetu na rundę/sezon.

      Pamiętaj, że jeżeli kupisz bilet, ale nie zostanie on przez Ciebie wykorzystany - nie przyjdziesz na mecz - to punkty za bilet nie zostaną naliczone, a Twoja ranga nie zmieni się.

    • Czym są przywileje?

      Przywileje to gwarantowane korzyści, które otrzymujesz po przystąpieniu do programu, z których mogą korzystać wyłącznie zarejestrowani kibice. Za przywileje, w przeciwieństwie do nagród, nie płacisz punktami - masz je od nas w prezencie! Niektóre z nich przysługują Ci już po rejestracji, jest to m.in. możliwość zbierania punktów za zakupy w sklepach Lecha oraz za obecność na meczach, które będziesz mógł wymienić na ekskluzywne nagrody. Pełną listę przywilejów, które Ci przysługują, możesz sprawdzić na stronie internetowej programu.

    • Jak awansować na wyższą rangę w akademii kibica?

      W programie Lechici Twoja ranga jest zależna od Twojej obecności na meczach przy Bułgarskiej. Wyższą rangę możesz zdobyć tylko poprzez zakup biletu i przyjście na kolejny mecz. Pamiętaj, że jeżeli kupisz bilet, ale nie zostanie on przez Ciebie wykorzystany - nie przyjdziesz na mecz - to punkty za bilet nie zostaną naliczone, a Twoja ranga nie zmieni się.

    • Czy posiadacze karnetów nadal będą mieć większe przywileje niż osoby, które kupują bilet na pojedyncze mecze?

      Oczywiście. Karnetowicze, którzy dołączyli do programu LECHICI otrzymują rangę Senior. Jest to najwyższa ranga, którą można zdobyć w programie i można ją uzyskać tylko po zakupie karnetu. Do stałych, gwarantowanych korzyści z tytułu posiadania karnetu dodaliśmy dodatkowe przywileje z tytułu posiadania rangi Senior, a także wyjątkowe nagrody.

    • Czy mogę stracić zdobytą rangę?

      Wszystkie rangi zostaną każdorazowo anulowane po zakończonym sezonie i każdy uczestnik programu rozpocznie sezon od najniższej rangi Żak. W ciągu sezonu rangę możesz stracić tylko w przypadku, gdy jesteś Seniorem i masz karnet jedynie na jedną rundę, a nie przedłużysz karnetu na kolejną. W takim wypadku kolejną rundę zaczynasz od najniższej rangi Żak.

  • PUNKTY
    • Do czego służą punkty?

      Punkty zebrane w programie LECHICI umożliwiają zdobycie wyjątkowych nagród. Dodatkowo możesz wykorzystać punkty przy płatności za zakupy w sklepach Lecha Poznań lub przy zakupie biletów i karnetów w systemie biletowym.

    • Jak zdobyć punkty?

      Punkty otrzymujesz za każdy zakup produktów Lecha Poznań w sklepie internetowym oraz w Stacjach Kolejorz. Dodatkowo zbierasz punkty za zakupione dla siebie bilety, ale otrzymujesz je tylko wtedy, gdy bilet zostanie przez Ciebie wykorzystany. W przypadku biletów nie ma znaczenia, w jakim punkcie je zakupisz - możesz skorzystać z dowolnego klubowego punktu sprzedaży biletów, kupić bilet w punkcie partnerskim, przez Internet lub aplikację Lech Bilety - jednak punkty przyznajemy za wejście na stadion, a ich naliczenie na konto uczestnika programu dokonuje się po zakończeniu meczu, którego dotyczą. W przyszłości chcemy rozwijać możliwości systemu w taki sposób, by punktowo być wynagradzanym również za zaangażowanie.

    • W jaki sposób naliczają się punkty?

      ZAKUP PRODUKTÓW W SKLEPACH

      (punkty naliczane maksymalnie 24h po dokonaniu zakupów; przyznawane za zakupy każdemu Lechicie, niezależnie od rangi; im większe wydatki tym więcej punktów można zdobyć)

      Zakupy o wartości 30,01 zł – 200 zł

      1 zł = 5 pkt

      Zakupy o wartości 200,01 zł – 400 zł

      1 zł = 10 pkt

      Zakupy o wartości powyżej 400 zł

      1 zł = 15 pkt

      ZAKUP BILETÓW NA MECZE EKSTRAKLASY

      (punkty zostaną naliczone tylko za wykorzystane bilety, po uprzednim wejściu na stadion, maksymalnie 48h po zakończeniu spotkania; punkty można otrzymać jedynie za bilety zakupione na swoje nazwisko; im wyższa ranga tym więcej punktów można zdobyć)

      RANGA ŻAK, RANGA MŁODZIK

      1 zł = 5 pkt

      RANGA TRAMPKARZ

      1 zł = 10 pkt

      RANGA JUNIOR

      1 zł = 15 pkt

    • Kiedy punkty naliczają się na moim koncie?

      Punkty za zakupy w sklepach Lecha naliczane są na Twoim koncie maksymalnie 24 godziny po dokonanej transakcji. Punkty za wykorzystany bilet i związana z nim ewentualna zmiana rangi w programie, nastąpi najpóźniej 48 godzin po zakończeniu spotkania. Jeżeli punkty nie zostaną naliczone po upływie tego terminu, skontaktuj się z nami przez Biuro Obsługi Kibica pod adresem https://bok.lechpoznan.pl.

    • Jak sprawdzić, ile mam punktów na moim koncie?

      Wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie lechpoznan.pl/LECHICI. Po zalogowaniu widoczne będą saldo zebranych punktów i uzyskana ranga. Szczegółową historię możesz sprawdzić po przejściu do zakładki “Twój Panel”, a następnie przechodząc do ”Historia zamówień”.

    • Jak długo ważne są zebrane przeze mnie punkty?

      Jedna edycja programu trwa jeden sezon piłkarski, w trakcie którego ważne są Twoje punkty. Punkty można zbierać od momentu dołączenia do programu w dowolnym momencie sezonu. Po zakończonym sezonie zgromadzone punkty będzie można wykorzystać przy zakupie karnetu na nowy sezon lub produktów z kolekcji Lecha Poznań.

    • Czy za zakupy przez Internet też dostaję punkty?

      Oczywiście. Punkty za zakupy w sklepie internetowym zostaną naliczone automatycznie. Warunkiem naliczenia punktów jest dokonanie zakupów po uprzednim zalogowaniu na konto, które jest powiązane z kontem w programie LECHICI. W przypadku zakupów biletów punkty naliczają się po wejściu na mecz, którego dotyczą.

    • Czy po użyciu vouchera obniżającego ceną zakupu orzymam punkty za transakcję?

      W przypadku, gdy całe zamówienie było opłacone punktami, voucherem lub innym kodem rabatującym i jego końcowa wartość wyniosła 0 zł, to nie zdobędziesz za taką transakcję żadnych punktów. Natomiast jeżeli zapłacisz punktami lub kodem rabatowym za część wartości zamówienia, to otrzymasz punkty za opłaconą pozostałą część zgodnie z przelicznikiem punktowym.

    • Kupuję prezent dla znajomego. Kto otrzyma punkty za ten zakup - ja czy kolega?

      Punkty otrzymasz jedynie za bilety i karnety, które zostały wystawione na Twoje nazwisko. W przypadku zakupów w sklepie otrzymujesz punkty za wszystkie produkty, które zakupisz, również za te, które chcesz podarować drugiej osobie.

    • Czy mogę dostać punkty za zakupy, których dokonałem przed rejestracją w programie LECHICI?

      Punkty w programie zbierasz od momentu rejestracji, wcześniejsze transakcje nie są naliczane.

    • Co w przypadku, gdy nie posiadam przy sobie kodu kreskowego lub nie znam Numeru Identyfikacyjnego, a kupuję w sklepie stacjonarnym? Czy zostaną mi naliczone punkty?

      Kupując w sklepie stacjonarnym warunkiem koniecznym do uzyskania punktów jest okazanie kodu kreskowego z Numerem Identyfikacyjnym, w przeciwnym razie punkty za zakupy nie zostaną naliczone.

    • Jestem posiadaczem karnetu. Czy zostaną mi naliczone punkty za mecz, który nie wchodzi w jego skład?

      Obecne warunki programu obejmują mecze w ramach rozgrywek Ekstraklasy. O wszelkich zmianach w naliczaniu punktów będziemy informować na bieżąco.

    • Na co mogę wykorzystać punkty?

      Punkty możesz przede wszystkim wymienić na specjalne nagrody dostępne tylko dla Lechitów. W zakładce “Nagrody” na stronie lechpoznan.pl/LECHICI znajdziesz szereg różnych propozycji, które możesz zdobyć tylko w zamian za punkty. Punkty mogą posłużyć także jako środek płatniczy do zakupu biletów, karnetów oraz produktów z kolekcji Lecha w Stacjach Kolejorz.

    • Jak wykorzystać punkty?

      Jeśli posiadasz na swoim koncie zgromadzone punkty możesz posłużyć się nimi: -> zamieniając na nagrody - zaloguj się na stronie lechpoznan.pl/LECHICI, wejdź w zakładkę “Nagrody” i wybierz interesującą Cię propozycję; -> w punktach stacjonarnych - okaż kod kreskowy lub podaj Numer Identyfikacyjny i poinformuj kasjera, ile punktów chcesz wykorzystać; -> w sklepach internetowych - zaloguj się na swoje konto, wybierz produkty i przejdź do koszyka. W koszyku wpisz liczbę punktów, którą chcesz wykorzystać. Warunkiem koniecznym jest powiązanie konta w sklepie internetowym z kontem w programie LECHICI; -> w systemie biletowym - zaloguj się na swoje konto, wybierz bilety na wybrane wydarzenie i przejdź do edycji transakcji. Przy każdym z biletów masz możliwość obniżenia jego ceny o wskazaną liczbę punktów. Warunkiem koniecznym jest powiązanie swojego konta w systemie biletowym z kontem w programie LECHICI.

    • Kiedy mogę wykorzystać punkty?

      Z dostępnych na Twoim koncie punktów możesz skorzystać w dowolnym momencie trwania danej edycji programu.

    • Ile muszę zgromadzić punktów, by je wykorzystać?

      Każde zgromadzone przez Ciebie 100 punktów to 1 zł zniżki na kolejne zakupy. Wykorzystując je na rabat na produkty w sklepach stacjonarnych lub sklepie internetowym, możesz wybrać dowolną liczbę punktów, a należność za zamówienie zmniejszy się o kwotę zależną od tego, ile punktów wybierzesz. Korzystając z punktów na zakup biletów możesz wykorzystać pełne 100, 200, 300 (...) punktów, które obniżą cenę pojedynczego biletu w koszyku zamówienia o odpowiednio 1zł, 2zł, 3zł (...).

    • Czy mogę wykorzystać punkty robiąc zakupy przez Internet?

      Oczywiście, jednak należy spełnić 2 obligatoryjne warunki: 1) Należy posiadać konto w systemie biletowym lub w sklepie internetowym i dokonywać zakupów będąc zalogowanym - kupując jako gość (bez logowania) nie ma możliwości płacenia punktami. 2) Konto w systemie sprzedaży, z którego kupujesz musi być powiązane z kontem w Lechitach.

    • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt/bilet, jeśli zapłaciłem za niego punktami?

      Zasady przyjmowania zwrotów są określone odpowiednio w Regulaminie Sprzedaży Biletów i Karnetów oraz Regulaminie Sklepu Internetowego KKS Lech Poznań. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i przyjęcia zwrotu, punkty, którymi zapłacono za transakcję, zostaną zwrócone na konto.

  • NAGRODY
    • Czym są nagrody?

      Nagrody to specjalne prezenty, które możesz odebrać oraz wydarzenia, w których możesz wziąć udział będąc Lechitą. Wiele z nich nie jest dostępnych nigdzie indziej i są osiągalne tylko dla Lechitów. Dzięki nagrodom możesz być jeszcze bliżej Twojego Klubu! Listę i opis nagród dostępnych w bieżącym sezonie znajdziesz na oficjalnej stronie programu pod adresem lechpoznan.pl/LECHICI.

    • Dlaczego jedne nagrody są dostępne, a inne nie?

      Każda z nagród przypisana jest do jednej z pięciu rang - Żak, Młodzik, Trampkarz, Junior lub Senior. W sekcji “Nagrody” podświetlone są tylko te, które są przeznaczone dla Lechitów z rangą, którą aktualnie posiadasz. Możesz odbierać nagrody przeznaczone dla Lechitów z niższą rangą, ale niedostępne dla Ciebie pozostaną te, które są dedykowane dla osób z rangą wyższą. Nawet jeśli zgromadzisz dostateczną liczbę punktów, a nie należysz do danej rangi, nie będziesz mógł wymienić punktów na nagrodę.

    • W jaki sposób mogę wykupić nagrodę?

      Przede wszystkim należy posiadać określoną rangę przyporządkowaną do nagrody. Im wyższą rangę posiadasz tym większy wybór nagród jest Tobie oferowany. Oprócz rangi warunkiem koniecznym jest uzbieranie określonej liczby punktów, wskazanej w opisie każdej nagrody. Jeżeli spełniasz powyższe warunki, możesz nagrodę wykupić w kilku prostych krokach: -> zaloguj się na swoje konto na lechpoznan.pl/LECHICI; -> wybierz interesującą Cię nagrodę - zapoznaj się z jej opisem, bo już w tym miejscu znajdziesz cenne wskazówki, które mogą ułatwić proces jej realizacji; -> kliknij opcję “ZAMÓW”; -> przejdź do koszyka i raz jeszcze kliknij “REALIZUJ” - na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie transakcji wraz z informacją o dalszych krokach, które należy podjąć, aby nagrodę odebrać.

    • Wykupiłem jedną z nagród. Co muszę zrobić, aby ją zrealizować?

      Po pierwsze: przeczytaj dokładny opis nagrody. Już w opisie nagrody, zanim ją zamówisz, możesz znaleźć zwięzłą informację, co będzie wymagane, aby daną nagrodę odebrać. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem realizacji transakcji - w wiadomości będą zawarte kolejne informacje na temat nagrody. Jeżeli nagroda jest realizowana indywidualnie - sprawdź, czy na koncie masz podany aktualny adres e-mail i numer telefonu, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Ta sama sytuacja dotyczy nagród grupowych - czas realizacji może się wydłużyć, gdyż musi uzbierać się określona liczba osób. O wszelkich szczegółach będziemy Cię informować na bieżąco.

    • Wykupiłem nagrodę grupową. Co w przypadku, gdy nie zbierze się określona liczba osób?

      Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, a liczba osób nadal będzie mniejsza niż zakładana – zrealizujemy nagrodę w planowanych terminie w mniejszej grupie. W wyjątkowych okolicznościach skontaktujemy się z Tobą i wspólnie uzgodnimy co dalej.

    • Jak umówić się na wybrane wydarzenie (spotkanie, warsztaty)?

      Jeżeli data wydarzenia jest z góry znana, to jest podana w opisie nagrody, a my przypomnimy Ci o niej SMS-em lub mailem. W przypadku, gdy termin jest zależny od zebrania określonej grupy chętnych lub kwestii organizacyjnych, poinformujemy Cię mailem lub SMS-em o planowanym terminie. Natomiast jeśli wybrałeś nagrodę indywidualną zadzwonimy do Ciebie i wspólnie ustalimy wszystkie szczegóły.

    • Wykupiłem nagrodę, ale nie odpowiada mi termin jej realizacji. Co mogę zrobić?

      Jeżeli nie odpowiada Ci zaproponowany termin koniecznie skontaktuj się z nami. Razem podejmiemy decyzję czy poczekamy na drugi termin realizacji, czy jednak wolisz, żebyśmy wymienili ją na inną nagrodę lub dokonali zwrotu punktów. Ponieważ oferujemy nagrody, dzięki którym możesz być bliżej Klubu, musisz pamiętać, że jej realizacja często może być uzależniona np. od terminarza rozgrywek oraz planów treningowych pierwszej drużyny. Terminy realizacji nagród, które możemy zaproponować są ograniczone.

    • Brakuje mi kilka punktów do mojej wymarzonej nagrody. Czy mogę różnicę dopłacić?

      Nagrody nie można wykupić za pieniądze. Jeżeli chcesz zdobyć wybraną nagrodę musisz zebrać określoną liczbę punktów i posiadać odpowiednią rangę.

    • Czy z nagrody muszę skorzystać osobiście, czy mogę wskazać osobę, która z niej skorzysta zamiast mnie?

      Tak, nie widzimy żadnych przeciwwskazań, żeby Lechita przekazał swoją nagrodę komuś innemu. Jeżeli uznasz, że podarowanie wybranej nagrody drugiej osobie sprawi Tobie tyle samo, a nawet więcej radości, skontaktuj się z nami i podaj dane osoby, której chcesz ją podarować.

    • Czy mogę anulować zamówioną nagrodę lub zamienić ją na inną?

      W uzasadnionych przypadkach możemy wymienić nagrodę na inną o tej samej lub przybliżonej wartości punktowej. W wyjątkowych sytuacjach możesz otrzymać zwrot punktów. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Kibica przez formularz na stronie https://bok.lechpoznan.pl.

    • Nagroda, na którą zbierałem punkty nie jest już dostępna. Czy mogę dowiedzieć się, czy powróci na listę nagród?

      Ze względu na specyfikę oferowanych nagród ich liczba jest często limitowana. Jeżeli nagroda nie jest już dostępna, oznacza to że rozdaliśmy całą pulę nagród przewidzianych na ten moment. Może się jednak zdarzyć, że zwiększymy pulę danej nagrody. Możesz się z nami skontaktować w tej sprawie, a w międzyczasie sprawdź pozostałe dostępne nagrody, być może inna również spełni Twoje oczekiwania.

    • Mam pomysł na nagrodę rzeczową. Czy mogę go przekazać do Klubu?

      Chętnie zapoznamy się z Twoją propozycją. Napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego na stronie https://bok.lechpoznan.pl.

Następne mecze

Niedziela 25.02 godz.18:00
Korona Kielce
vs |
Lech Poznań
Środa 28.02 godz.20:30
Lech Poznań
vs |
Śląsk Wrocław

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
602-368-268 (9:00-17:00)
602-368-369 (9:00-17:00)

Tel: 61 886-30-00
 
mail: lech@lechpoznan.pl

Reklama
 

Ta strona używa plików cookie (ciasteczek) niezbędnych do jej prawidłowego działania. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym.

Zamknij