2014-05-10 00:00 Lech Poznań

Pierwsza kampania telewizyjna legalnego polskiego bukmachera

STS jest pierwszą polską firmą bukmacherską, która przygotowała kampanię telewizyjną. W spocie STS wziął udział były reprezentant Polski - Piotr Reiss. Premiera spotu odbyła się 10 maja na telebimach INEA Stadionu w przerwie meczu KKS Lech Poznań – Górnik Zabrze. Kampania w telewizji i Internecie będzie trwać do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii.

STS wspiera polski sport, między innymi jako główny sponsor drużyny KKS Lech Poznań. Motywy związane z drużyną „Kolejorza” są wykorzystane w kolejnych działaniach marketingowych bukmachera. Osią najnowszej kampanii STS jest spot z udziałem Piotra Reissa, który jest ikoną poznańskiego Lecha. 30-sekundowy film zawiera wypowiedź byłego piłkarza, fragmenty boiskowych akcji oraz pokazuje atmosferę wśród kibiców na trybunach.

Sport niesie ze sobą bardzo dużo pozytywnych wartości oraz wyzwala niesamowite emocje. Doświadczają ich w trakcie zawodów, w podobnym stopniu, zarówno sportowcy jak i my - kibice. Stąd wziął się pomysł na realizację kampanii telewizyjnej, w której pokażemy tą wyjątkową więź, która dotyczy także firmy STS, wspierającej polski sport oraz kibiców – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

Materiał będzie emitowany w Telewizji Polskiej, na kanałach grupy TVN Media oraz Polsat Media. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące największe polskie portale. Spot będzie można obejrzeć m.in. na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz na kanałach z dostępem do VOD.

Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.

Zakaz reklamy jest tylko jednym z wielu ograniczeń, jakie dotyka legalnie działające firmy w Polsce. Prowadzi to do sytuacji, w której aż 91% rynku jest w „szarej strefie”. W wyniku braku skutecznej kontroli nielegalnych operatorów, budżet kraju traci na tym rocznie ok. 200 mln złotych.

Premiera 30-sekunodwego filmu odbyła się 10 maja na telebimach INEA Stadionu w przerwie meczu KKS Lech Poznań – Górnik Zabrze. Kampania będzie trwać do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blue Way. Spot przygotowała agencja Lunar Six.

Następne mecze

Poniedziałek 01.04 godz.15:00
Stal Mielec
vs |
Lech Poznań
Niedziela 07.04 godz.15:00
Lech Poznań
vs |
Pogoń Szczecin

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory